Innej , mniej inwazyjnej technologii nie znacie , tylko wiercenie ?
Mariusz.
Innej , mniej inwazyjnej technologii nie znacie , tylko wiercenie ?
Na pewno nie wiercą wciąż same otwory więc w czym problem? W aucie też można a nawet należy używać pierwszego biegu. Wszystko zależy od warunków. Każdy silnik elektryczny można przeciążać przez okreslonyh czas. No i żółte to nie czerwoneWZÓR pisze: ↑26 lut 2020, 21:12Na żółtym nie polecam jechać .... , to tak jakbyś w aucie używał tylko pierwszego biegu , nie innego.grzeszko pisze: ↑26 lut 2020, 20:40
wiercimy w pełnym materiale w 42crMo4 takze twarde, obroty jakoś 450lub 500 F45 lub 65, nie pamietam dokladnie
obciązenie jest pod czerwone pole, tam sie chyba zaczyna od 140%, u nas jedzie na 130% tj żółte a wiercimy 2 otwory na 65mm
wytaczamy wytaczakami z wolhauper, które są przestawione i wytaczamy po 15mm i też idzie na 120% i maszyna to ciągnie
Mariusz.
Popracuj ..... 12 lat na Haas ( to sie przekonasz) , albo spytaj o opinię Serwis.lepi pisze: ↑27 lut 2020, 06:33Na pewno nie wiercą wciąż same otwory więc w czym problem? W aucie też można a nawet należy używać pierwszego biegu. Wszystko zależy od warunków. Każdy silnik elektryczny można przeciążać przez okreslonyh czas. No i żółte to nie czerwoneWZÓR pisze: ↑26 lut 2020, 21:12Na żółtym nie polecam jechać .... , to tak jakbyś w aucie używał tylko pierwszego biegu , nie innego.grzeszko pisze: ↑26 lut 2020, 20:40
wiercimy w pełnym materiale w 42crMo4 takze twarde, obroty jakoś 450lub 500 F45 lub 65, nie pamietam dokladnie
obciązenie jest pod czerwone pole, tam sie chyba zaczyna od 140%, u nas jedzie na 130% tj żółte a wiercimy 2 otwory na 65mm
wytaczamy wytaczakami z wolhauper, które są przestawione i wytaczamy po 15mm i też idzie na 120% i maszyna to ciągnie
Mariusz.
co ty mi tu za morały prawisz jak mamy dobierać technologie.
Rozróżniasz morał od zapytania ?