Bernardo Hobby 500 - zdjęcia oryginalnych podtrzymek

Aż krwawią oczy

Dyskusje na temat popularnych małych tokarek hobbystycznych.
Awatar użytkownika

adam Fx
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 8
Posty: 5562
Rejestracja: 04 lip 2004, 16:03
Lokalizacja: Gliwice

Re: Bernardo Hobby 500 - zdjęcia oryginalnych podtrzymek

#71

Post napisał: adam Fx » 14 sie 2020, 15:43

hafen_siedlce pisze:Każdy importer maszyn z Azji stosuje indywidualne procedury kontroli jakości, więc wrzucanie wszystkich do jednego worka nie do końca ma sens (podobnie wygląda to w innych branżach, gdzie produkty sprowadzane są z Azji

To też nie wrzucamy sam napisałeś że posiadacie linie lepszych produktów niże te z linii Hobby .. to też wrzuciłem zdjęcie suportu tokarki od innych w sumie najtańszych importerów i tokarki z linii PROFI -czy jakość jest faktycznie lepsza i nie należy wrzucać tych maszyn do jednego worka? (a to nie jedyny niuans) Jak przyznałem w materiale o tej tokarce Bernardo PROFI faktycznie podzespoły są ładniej wykonane i odlewy są nieco większe niż w konkurencyjnych odpowiednikach gabarytowych.. o ile za masywniejsze komponenty tylko chwalić to domyślam się że większość by wolała korby nawet na plaźmie wypalane zamiast ładnych chromowanych, radełkowanych i pięknie wyrzeźbionych jeśli w zamia np. suport był by lepiej dopasowany do łoża.

w dyskusji jest fragment o oględzinach i testowaniu / pomiarach przed zakupem - nie dałeś znać jak to faktyczne wygląda a zdania były podzielone
To jak można przyjechać i sobie maszyny wybierać jak pomidory w markecie (mierzyć, sprawdzać itp.)? a może można dokupić usługę "maszyna sprawdzona mechanicznie i elektrycznie z kartą pomiarów (niektóre maszyny maja w DTR kartę pomiarów ale robionych gdzieś tam w fabryce chyba - nie wiadomo czy pomiar był rzetelny) czy jak to wygląda? a instalujecie też maszyny u klienta z odbiorem?
Ostatni jeden widz mnie zaskoczył bo pisał ze MTP przywiozło mu tokarkę + instalacja odpaleni na miejscu

odnośnie powyższego dobrze gdybyś odnosił się do całej dyskusji a nie tylko wybiórczo - jak widzisz pada tu wile interesujących pytań, sugestii, a czasem i zarzutów - jest szansa je odeprzeć, podtrzymać, wypracować rozwiązania ;)

co do samego Hafen to ja osobiście mam dobre doświadczenia ale to tylko kontakt (pozdrawiam Panią Pamele) przed zakupowy jak wiemy jednak przed zakupem zwykle jest miło i profesjonalne a żeby po zakupie w razie kłopotów też tak było w różnych firmach jest różnie.


sorki za wszystkie błędy ... (dyslektyk) :?
Zobacz moje filmy http://www.youtube.com/user/pokachontass/videos

Awatar użytkownika

rc36
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 4
Posty: 2264
Rejestracja: 11 kwie 2014, 01:25
Lokalizacja: Bliskie okolice Bydgoszczy

Re: Bernardo Hobby 500 - zdjęcia oryginalnych podtrzymek

#72

Post napisał: rc36 » 14 sie 2020, 16:11

adam Fx pisze:wykonane i odlewy są nieco większe niż w konkurencyjnych odpowiednikach gabarytowych.. o ile za masywniejsze komponenty tylko chwalić to domyślam się że większość by wolała korby nawet na plaźmie wypalane zamiast ładnych chromowanych, radełkowanych i pięknie wyrzeźbionych jeśli w zamia np. suport był by lepiej dopasowany do łoża.

Problem w tym, że chromowane korby widać, a ślizgi suportu i konika są niewidoczne. To że ślizgi są ciosane toporkiem to nawet dla producenta lepiej bo szybciej się zużyje łoże i klient będzie musiał kupić drugą tokarkę.

Awatar użytkownika

hafen_siedlce
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 4
Posty: 4
Rejestracja: 07 sie 2020, 11:53
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Re: Bernardo Hobby 500 - zdjęcia oryginalnych podtrzymek

#73

Post napisał: hafen_siedlce » 18 sie 2020, 10:57

adam Fx pisze:
14 sie 2020, 15:43
hafen_siedlce pisze:Każdy importer maszyn z Azji stosuje indywidualne procedury kontroli jakości, więc wrzucanie wszystkich do jednego worka nie do końca ma sens (podobnie wygląda to w innych branżach, gdzie produkty sprowadzane są z Azji

To też nie wrzucamy sam napisałeś że posiadacie linie lepszych produktów niże te z linii Hobby .. to też wrzuciłem zdjęcie suportu tokarki od innych w sumie najtańszych importerów i tokarki z linii PROFI -czy jakość jest faktycznie lepsza i nie należy wrzucać tych maszyn do jednego worka? (a to nie jedyny niuans) Jak przyznałem w materiale o tej tokarce Bernardo PROFI faktycznie podzespoły są ładniej wykonane i odlewy są nieco większe niż w konkurencyjnych odpowiednikach gabarytowych.. o ile za masywniejsze komponenty tylko chwalić to domyślam się że większość by wolała korby nawet na plaźmie wypalane zamiast ładnych chromowanych, radełkowanych i pięknie wyrzeźbionych jeśli w zamia np. suport był by lepiej dopasowany do łoża.

w dyskusji jest fragment o oględzinach i testowaniu / pomiarach przed zakupem - nie dałeś znać jak to faktyczne wygląda a zdania były podzielone
To jak można przyjechać i sobie maszyny wybierać jak pomidory w markecie (mierzyć, sprawdzać itp.)? a może można dokupić usługę "maszyna sprawdzona mechanicznie i elektrycznie z kartą pomiarów (niektóre maszyny maja w DTR kartę pomiarów ale robionych gdzieś tam w fabryce chyba - nie wiadomo czy pomiar był rzetelny) czy jak to wygląda? a instalujecie też maszyny u klienta z odbiorem?
Ostatni jeden widz mnie zaskoczył bo pisał ze MTP przywiozło mu tokarkę + instalacja odpaleni na miejscu

odnośnie powyższego dobrze gdybyś odnosił się do całej dyskusji a nie tylko wybiórczo - jak widzisz pada tu wile interesujących pytań, sugestii, a czasem i zarzutów - jest szansa je odeprzeć, podtrzymać, wypracować rozwiązania ;)

co do samego Hafen to ja osobiście mam dobre doświadczenia ale to tylko kontakt (pozdrawiam Panią Pamele) przed zakupowy jak wiemy jednak przed zakupem zwykle jest miło i profesjonalne a żeby po zakupie w razie kłopotów też tak było w różnych firmach jest różnie.
Panie Adamie - co do linii produktowych, napisałem też, że nie kreujemy Bernardo na idealną markę pozbawioną wad. Jako dystrybutorowi, nam też zależałoby na tym, żeby spasowanie komponentów we wszystkich produktach było zawsze idealne niezależnie od serii. To co możemy na to poradzić - to przekazywanie dalej producentowi cennych uwag takich jak Pana. Po to tu jestem i dziękuję za każde merytoryczne komentarze.

Co do oględzin/testów przed zakupem i dowozu wraz z instalacją / szkoleniem zakupionej obrabiarki:

Klient w centrali HAFEN w Siedlcach może obejrzeć każdą maszynę (racjonalnie ją otworzyć, zajrzeć do skrzyni etc...) na salonie oraz ją uruchomić - nie skrawamy, nie brudzimy maszyn - każda z nich jest fabrycznie nowa.

Z kolei w naszych oddziałach (Radzionków, Bydgoszcz) maszyny można dogłębnie obejrzeć, lecz tam ich nie uruchamiamy.

Oczywiście obrabiarki z linii profesjonalnych i przemysłowych są testowane w Austrii oraz dodatkowo w Polsce - KAŻDA.

Oczywiście posiadamy usługę uruchomienia u Klienta oraz szkolenia z obsługi - robimy to na co dzień. Być może problemem jest to, że nie jest to jasno opisane przy produktach i przez to tak niska świadomość na ten temat. Poprawimy zatem opisy - dziękuję za zwrócenie na to uwagi :)

Na wszelkie pytania/sugestie/zarzuty - jak najbardziej jestem otwarty i chętnie się ustosunkuję :) Z góry też przepraszam, że pojawiam się na forum 1-2 razy w tyg., ale natłok obowiązków nie pozwala na więcej. Zawsze na wszystko chętnie odpowiem, uników nie robię, tylko czasem może mi coś umknąć (komentarzy jest jednak wiele), więc proszę po prostu wywołać mnie "do tablicy" ponownie tak jak teraz :)

Dziękuję również za miłe słowo i pozdrowienia dla Pani Pameli. Staramy się żeby zarówno kontakt przedzakupowy i jak posprzedażowy był ZAWSZE jak najmilszy :)

Wojtek_O pisze:
13 sie 2020, 15:52
hafen_siedlce pisze:Nie jestem pewien czy wystarczająco dokładnie przeczytał Pan historię Pana Marcina. Problem tkwi w zachowaniu francuskiego dystrybutora, który nie uwzględnił reklamacji wadliwego akcesorium. Także chyba sam powinienem poprosić Pana o przeprosiny w stronę firmy HAFEN, która nie jest stroną w tym sporze.

Nie jest to jasno opisane - rozumiem że Marcin kupił podtrzymkę za granicą z przesyłką do Polski. Faktycznie nie jest Pan bezpośrednio stroną w tej sprawie i przyznaje, że niepotrzebnie się zagalopowałem. Przepraszam zatem mojego imiennika - nie mam z tym najmniejszego problemu.
Dziękuję Panie Wojtku :)
Marcin Szczurowski pisze:
14 sie 2020, 12:24
Nie chcę by rykoszetem oberwał polski dystrybutor choć potencjalnie oberwie mimo wszystko. Jakość tego sprzętu to nie jest ani moja wina, ani wina Hafen ale fakt pozostaje faktem że w fabryce trzeba przykręcić komuś śrubę bo wszyscy na tym tracimy.
Cieszę się że zagościł tu przedstawiciel, nie ze względu na moją sprawę, tylko dlatego że jest otwarta ścieżka sprzężenia zwrotnego i może na produkcję coś od nas dotrze.

Dziś rano dostałem wiadomość od Bernardo i nie za bardzo wiem co z nią zrobić. Przyjęcie propozycji wywołało by u mnie moralnego kaca. Chyba się spodziewacie o co chodzi. Nie wiem co z tym zrobić.
Panie Marcinie - cieszę się, że producent zareagował i oczywiście zgadzam się z Pana wnioskiem z całej tej sytuacji, odnośnie zwiększenia kontroli nad tym co wychodzi z fabryki. Bernardo na pewno ma tego świadomość i dołoży starań żeby określone standardy były jednak przestrzegane.


Zakapior z Biesów
Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
Posty w temacie: 1
Posty: 34
Rejestracja: 21 lis 2020, 08:29
Lokalizacja: Bieszczady
Kontakt:

Re: Bernardo Hobby 500 - zdjęcia oryginalnych podtrzymek

#74

Post napisał: Zakapior z Biesów » 01 gru 2020, 18:49

Andrzej 40 pisze:
05 sie 2020, 18:34
To chiński wyrób. I są dwie możliwości - albo jest dobry albo zły. :D
Jest jeszcze trzecia ta bardziej realna tzn ..... jest całkiem do du** :D

Dodane 4 minuty 42 sekundy:
hafen_siedlce pisze:
18 sie 2020, 10:57
adam Fx pisze:
14 sie 2020, 15:43
hafen_siedlce pisze:Każdy importer maszyn z Azji stosuje indywidualne procedury kontroli jakości, więc wrzucanie wszystkich do jednego worka nie do końca ma sens (podobnie wygląda to w innych branżach, gdzie produkty sprowadzane są z Azji

To też nie wrzucamy sam napisałeś że posiadacie linie lepszych produktów niże te z linii Hobby .. to też wrzuciłem zdjęcie suportu tokarki od innych w sumie najtańszych importerów i tokarki z linii PROFI -czy jakość jest faktycznie lepsza i nie należy wrzucać tych maszyn do jednego worka? (a to nie jedyny niuans) Jak przyznałem w materiale o tej tokarce Bernardo PROFI faktycznie podzespoły są ładniej wykonane i odlewy są nieco większe niż w konkurencyjnych odpowiednikach gabarytowych.. o ile za masywniejsze komponenty tylko chwalić to domyślam się że większość by wolała korby nawet na plaźmie wypalane zamiast ładnych chromowanych, radełkowanych i pięknie wyrzeźbionych jeśli w zamia np. suport był by lepiej dopasowany do łoża.

w dyskusji jest fragment o oględzinach i testowaniu / pomiarach przed zakupem - nie dałeś znać jak to faktyczne wygląda a zdania były podzielone
To jak można przyjechać i sobie maszyny wybierać jak pomidory w markecie (mierzyć, sprawdzać itp.)? a może można dokupić usługę "maszyna sprawdzona mechanicznie i elektrycznie z kartą pomiarów (niektóre maszyny maja w DTR kartę pomiarów ale robionych gdzieś tam w fabryce chyba - nie wiadomo czy pomiar był rzetelny) czy jak to wygląda? a instalujecie też maszyny u klienta z odbiorem?
Ostatni jeden widz mnie zaskoczył bo pisał ze MTP przywiozło mu tokarkę + instalacja odpaleni na miejscu

odnośnie powyższego dobrze gdybyś odnosił się do całej dyskusji a nie tylko wybiórczo - jak widzisz pada tu wile interesujących pytań, sugestii, a czasem i zarzutów - jest szansa je odeprzeć, podtrzymać, wypracować rozwiązania ;)

co do samego Hafen to ja osobiście mam dobre doświadczenia ale to tylko kontakt (pozdrawiam Panią Pamele) przed zakupowy jak wiemy jednak przed zakupem zwykle jest miło i profesjonalne a żeby po zakupie w razie kłopotów też tak było w różnych firmach jest różnie.
Panie Adamie - co do linii produktowych, napisałem też, że nie kreujemy Bernardo na idealną markę pozbawioną wad. Jako dystrybutorowi, nam też zależałoby na tym, żeby spasowanie komponentów we wszystkich produktach było zawsze idealne niezależnie od serii. To co możemy na to poradzić - to przekazywanie dalej producentowi cennych uwag takich jak Pana. Po to tu jestem i dziękuję za każde merytoryczne komentarze.

Co do oględzin/testów przed zakupem i dowozu wraz z instalacją / szkoleniem zakupionej obrabiarki:

Klient w centrali HAFEN w Siedlcach może obejrzeć każdą maszynę (racjonalnie ją otworzyć, zajrzeć do skrzyni etc...) na salonie oraz ją uruchomić - nie skrawamy, nie brudzimy maszyn - każda z nich jest fabrycznie nowa.

Z kolei w naszych oddziałach (Radzionków, Bydgoszcz) maszyny można dogłębnie obejrzeć, lecz tam ich nie uruchamiamy.

Oczywiście obrabiarki z linii profesjonalnych i przemysłowych są testowane w Austrii oraz dodatkowo w Polsce - KAŻDA.

Oczywiście posiadamy usługę uruchomienia u Klienta oraz szkolenia z obsługi - robimy to na co dzień. Być może problemem jest to, że nie jest to jasno opisane przy produktach i przez to tak niska świadomość na ten temat. Poprawimy zatem opisy - dziękuję za zwrócenie na to uwagi :)

Na wszelkie pytania/sugestie/zarzuty - jak najbardziej jestem otwarty i chętnie się ustosunkuję :) Z góry też przepraszam, że pojawiam się na forum 1-2 razy w tyg., ale natłok obowiązków nie pozwala na więcej. Zawsze na wszystko chętnie odpowiem, uników nie robię, tylko czasem może mi coś umknąć (komentarzy jest jednak wiele), więc proszę po prostu wywołać mnie "do tablicy" ponownie tak jak teraz :)

Dziękuję również za miłe słowo i pozdrowienia dla Pani Pameli. Staramy się żeby zarówno kontakt przedzakupowy i jak posprzedażowy był ZAWSZE jak najmilszy :)

Wojtek_O pisze:
13 sie 2020, 15:52
hafen_siedlce pisze:Nie jestem pewien czy wystarczająco dokładnie przeczytał Pan historię Pana Marcina. Problem tkwi w zachowaniu francuskiego dystrybutora, który nie uwzględnił reklamacji wadliwego akcesorium. Także chyba sam powinienem poprosić Pana o przeprosiny w stronę firmy HAFEN, która nie jest stroną w tym sporze.

Nie jest to jasno opisane - rozumiem że Marcin kupił podtrzymkę za granicą z przesyłką do Polski. Faktycznie nie jest Pan bezpośrednio stroną w tej sprawie i przyznaje, że niepotrzebnie się zagalopowałem. Przepraszam zatem mojego imiennika - nie mam z tym najmniejszego problemu.
Dziękuję Panie Wojtku :)
Marcin Szczurowski pisze:
14 sie 2020, 12:24
Nie chcę by rykoszetem oberwał polski dystrybutor choć potencjalnie oberwie mimo wszystko. Jakość tego sprzętu to nie jest ani moja wina, ani wina Hafen ale fakt pozostaje faktem że w fabryce trzeba przykręcić komuś śrubę bo wszyscy na tym tracimy.
Cieszę się że zagościł tu przedstawiciel, nie ze względu na moją sprawę, tylko dlatego że jest otwarta ścieżka sprzężenia zwrotnego i może na produkcję coś od nas dotrze.

Dziś rano dostałem wiadomość od Bernardo i nie za bardzo wiem co z nią zrobić. Przyjęcie propozycji wywołało by u mnie moralnego kaca. Chyba się spodziewacie o co chodzi. Nie wiem co z tym zrobić.
Panie Marcinie - cieszę się, że producent zareagował i oczywiście zgadzam się z Pana wnioskiem z całej tej sytuacji, odnośnie zwiększenia kontroli nad tym co wychodzi z fabryki. Bernardo na pewno ma tego świadomość i dołoży starań żeby określone standardy były jednak przestrzegane.

,,Bernardo na pewno ma tego świadomość i dołoży starań żeby określone standardy były jednak przestrzegane." A co się stało??? Bernardo zachorował czy umiera??? Odkąd pamiętam zawsze szajs sprzedawał, osobiście lepiej znam ,,maszyny" do obróbki drewna Bernardo bo to moja branża i tak samo szajs.

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Tokarka Nutool 550, Zuch, OUS, TSA, TSB, Mini Lathe i inne małe tokarki”