Autodesk Fusion 360 - kącik porad
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 39
- Posty: 1341
- Rejestracja: 08 maja 2007, 08:05
- Lokalizacja: Chodzież
Re: Autodesk Fusion 360 - kącik porad
Kurcze, to nie tak hop
Bo co Ci tu napisać ?
Musisz wczytać do szkiców te swoje obrysy, albo je wykreślić samodzielnie i wytłoczyć obiekt.
Potem CAM, ale tutaj się w dwu słowach nie da pomóc. Są tutoriale , dasz radę.
Lepiej dla Ciebie, żebyś się sam wdrożył ten interfejs, jak masz z tego korzystać.
Szybko się nauczysz. Podstawy są proste.
Musisz sam kilka tutków przerobić
Ze złych informacji to to, że licencja hobby się trochę zubożyła i nie wszystko jest co było.
Można wystąpić o startup albo kupić na rok pełną. Teraz chyba z 800PLN o ile dobrze pamiętam.
Bo co Ci tu napisać ?
Musisz wczytać do szkiców te swoje obrysy, albo je wykreślić samodzielnie i wytłoczyć obiekt.
Potem CAM, ale tutaj się w dwu słowach nie da pomóc. Są tutoriale , dasz radę.
Lepiej dla Ciebie, żebyś się sam wdrożył ten interfejs, jak masz z tego korzystać.
Szybko się nauczysz. Podstawy są proste.
Musisz sam kilka tutków przerobić
Ze złych informacji to to, że licencja hobby się trochę zubożyła i nie wszystko jest co było.
Można wystąpić o startup albo kupić na rok pełną. Teraz chyba z 800PLN o ile dobrze pamiętam.
Tagi:
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 54
- Posty: 2350
- Rejestracja: 29 lis 2015, 00:38
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: Autodesk Fusion 360 - kącik porad
piromarek pisze:Ze złych informacji to to, że licencja hobby się trochę zubożyła i nie wszystko jest co było.
Do tego detalu będzie chyba operacja 2D Trace, która jedzie po konturze ze zmiennym Z. Ona jak była tak dalej będzie nawet w licencji hobby.
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 6
- Posty: 311
- Rejestracja: 20 gru 2012, 11:36
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Re: Autodesk Fusion 360 - kącik porad
Nie wiem.....nie mam pojęcia, w artcam tego nie widać,
Spojrz na to dolną płytkę, to jest ta moja krawędź wygięcia, tam są jakieś linie przez które nie mogę skorzystać z funkcji jak na tym tutorialu...
Nie mogę ze sobą połączyć tych krawedzi, w art robiłem to za pomocą funkcji łączenia wektorów..
Czy droga jak na tym tutorialu jest dla mnie dobrym rozwiązaniem ?
https://youtu.be/Yq853CyOs2w
Dodane 1 minuta 18 sekundy:
Avalyah pisał o 2d trace
Spojrz na to dolną płytkę, to jest ta moja krawędź wygięcia, tam są jakieś linie przez które nie mogę skorzystać z funkcji jak na tym tutorialu...
Nie mogę ze sobą połączyć tych krawedzi, w art robiłem to za pomocą funkcji łączenia wektorów..
Czy droga jak na tym tutorialu jest dla mnie dobrym rozwiązaniem ?
https://youtu.be/Yq853CyOs2w
Dodane 1 minuta 18 sekundy:
Avalyah pisał o 2d trace
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 39
- Posty: 1341
- Rejestracja: 08 maja 2007, 08:05
- Lokalizacja: Chodzież
Re: Autodesk Fusion 360 - kącik porad
No to jest jedna z metod.
Możesz spróbować wygenerować kolejną płaszczyznę odsuniętą od twojego importowanego szkicu i zrobić PROJECT twoich linii na nią, a potem naprawić dziury żeby linia zyskała ciągłość.
Możesz spróbować wygenerować kolejną płaszczyznę odsuniętą od twojego importowanego szkicu i zrobić PROJECT twoich linii na nią, a potem naprawić dziury żeby linia zyskała ciągłość.