Przeróbka chłodnicy aluminiowej

Spawalnictwo i obróbka cieplna

Autor tematu
falwic
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 5
Rejestracja: 21 sie 2010, 12:08
Lokalizacja: Warszawa

Przeróbka chłodnicy aluminiowej

#1

Post napisał: falwic » 01 lis 2010, 01:08

Witam

w sprawach technicznych jestem zielony wiec prosze nie krzyczeć :oops:
Mam chłodnice od samochodu która zamierzam wykorzystac w inny sposob wiec musialem zdjac boczne panele i zostala sama chlodnica czyli rurki i zererka czy tez "listki"
Normalnie woda wpadala jednym otworem wypadala drugim w kazdej rurce. Ja chce by woda po zrobieniu jednego kursu zawrcala i robila nastepny i tak dalej od gory do dołu. Wtedy przy szybkim przepływie i pasywnym lub polpasywnym chlodeniu powinna miec nizsza temperature.

Ok wiec mam kupe rurek po obu stronach. Musze je ze soba polaczyc tylko wlasnie zastanawiam sie jak. Najlepiej przy pomocy latwo wyginalnych rurek miedzianych o srednicy 10mm ale lączenie miedzi z aluminium powoduje korozje i inne problemy.

czy jestem w stanie kupic i sam odpowiednio wygiac rurki aluminiowe ?

jaka metoda łączenia ? Te rurki w chlodnicy są bardzo cienkie wiec zastanawiam się czy tego nie lutować np. czyms takim http://allegro.pl/lut-do-aluminium-zadn ... 98102.html

pozdrawiam



Tagi:


andy26a
Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
Posty w temacie: 1
Posty: 20
Rejestracja: 28 maja 2009, 23:46
Lokalizacja: mazowieckie

#2

Post napisał: andy26a » 01 lis 2010, 01:36