znak ce

Linie produkcyjne, automaty, roboty nie tylko CNC. Przeróbki, modernizacje oraz konstrukcje własne.

Autor tematu
jednonerki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 2
Rejestracja: 26 cze 2013, 13:05
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

znak ce

#1

Post napisał: jednonerki » 26 cze 2013, 13:14

Witam wszystkich Użytkowników. Pisze do Was aby zasiegnąc rady w temacie w którym jestem całkiem "zielony" a chciał bym sie troszkę podszkolic. Chodzi mi mianowicie o to aby zdobyć znak ce na wyprodukowaną przeze mnie maszynę rolniczą bo jezeli dobrze zrozumiałem to nie moge jej sprzedac nikomu bez uzyskania takiego certyfikatu. z zebranych dotychczas informacji dowiedziałem sie ze mojego wyrobu dotyczy 1 dyrektywa 2006/42/WE a moduł to samoocena producenta.

Gdyby ktoś wiedział jakich formalnosci jeszcze muszę dopełnic byłbym bardzo wdzięczny za podpowiedź:)



Tagi:


251mz
Moderator
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 4445
Rejestracja: 27 sie 2004, 21:59
Lokalizacja: Polska

#2

Post napisał: 251mz » 26 cze 2013, 18:33

Przede wszystkim użyj wyszukiwarki , tu na forum oraz googloskiej.
Wiadomości jest aż nadto...
Poza tym było to już kilkakrotnie wałkowane na tym i na innych forach.


Autor tematu
jednonerki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 2
Rejestracja: 26 cze 2013, 13:05
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

#3

Post napisał: jednonerki » 26 cze 2013, 22:04

Byłeś pomocny jak masa urzędników którym zadając konkretne pytanie słysze tylko motanie a na koniec radę żebym poszukał informacji w internecie. :)
Gdybym znalazł wszystkie informacje które dotyczą konkretnie mojego przypadku i był bym usatysfakcjonowany w pełni to na pewno nie zakładał bym tutaj tego tematu.
tak więc ponawiam pytanie ;)

Awatar użytkownika

bartuss1
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 8458