może kolega kimla napisał by cokolwiek o problemach występujących w jego maszynach?
co się dzieje z elektroniką? jak działa serwis? jeśli maszyna zostanie unieruchomiona to jak długo będe musiał czekać do ponownego uruchomienia?
pomoc w zakupie frezarki
-
- Posty w temacie: 6
Witam,
Jak piorun walnie w instalacje to się maszyna psuje, jak upali komuś się zero i maszyna dostanie 400V zamiast 230V to też trudno temu zaradzić. Jeśli zdarzy się wada jakiejś części to trzeba ją naprawić i tyle.
Jednak dzięki temu, że firma Kimla produkuje całą elektronikę naprawa jest tania i szybka.
Można przesłać sterownik do naprawy i na drugi dzień powinien być naprawiony.
Często się zdarza, że w takiej sytuacji klient przyjeżdżał do nas i naprawialiśmy na poczekaniu.
Nie słyszałem o znanej firmie z branży CNC, która by sterowniki naprawiła na miejscu od ręki.
Właśnie dzięki doświadczonej i kompetentnej kadrze, mamy możliwość szybkiego reagowania.
Dodatkowo wprowadziliśmy możliwość zdalnej diagnostyki przez internet.
I co jest wyjątkowe jest to usługa bezpłatna nawet po gwarancji.
Większość firm każe sobie płacić abonament za taką usługę i bardzo im nie w smak jak klient przyjeżdża i mówi jak to, w firmie Kimla to jest za darmo...
Poza tym proszę o przyjazd do naszej firmy. Wówczas wszystko pokażemy i odpowiemy na każde pytanie. Chętnie również przeprowadzimy demonstrację. Jeśli będzie trzeba mamy dużo referencji które chętnie przedstawimy, możemy również umówić na spotkanie z naszymi klientami.
Jak piorun walnie w instalacje to się maszyna psuje, jak upali komuś się zero i maszyna dostanie 400V zamiast 230V to też trudno temu zaradzić. Jeśli zdarzy się wada jakiejś części to trzeba ją naprawić i tyle.
Jednak dzięki temu, że firma Kimla produkuje całą elektronikę naprawa jest tania i szybka.
Można przesłać sterownik do naprawy i na drugi dzień powinien być naprawiony.
Często się zdarza, że w takiej sytuacji klient przyjeżdżał do nas i naprawialiśmy na poczekaniu.
Nie słyszałem o znanej firmie z branży CNC, która by sterowniki naprawiła na miejscu od ręki.
Właśnie dzięki doświadczonej i kompetentnej kadrze, mamy możliwość szybkiego reagowania.
Dodatkowo wprowadziliśmy możliwość zdalnej diagnostyki przez internet.
I co jest wyjątkowe jest to usługa bezpłatna nawet po gwarancji.
Większość firm każe sobie płacić abonament za taką usługę i bardzo im nie w smak jak klient przyjeżdża i mówi jak to, w firmie Kimla to jest za darmo...
Poza tym proszę o przyjazd do naszej firmy. Wówczas wszystko pokażemy i odpowiemy na każde pytanie. Chętnie również przeprowadzimy demonstrację. Jeśli będzie trzeba mamy dużo referencji które chętnie przedstawimy, możemy również umówić na spotkanie z naszymi klientami.