MAZAK QTN 100 II - opinie

Dyskusje dotyczące toczenia, remontów, modernizacji, narzędzi. Tokarki konwencjonalne.

Autor tematu
pakot
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 1
Rejestracja: 22 cze 2009, 15:40
Lokalizacja: Polska

MAZAK QTN 100 II - opinie

#1

Post napisał: pakot » 22 cze 2009, 15:42

Dzień dobry.

Reprezentuję Firmę produkującą osprzęt żeglarski na terenie Polski.
Od pewnego czasu nosimy się z zamiarem zakupu automatu tokarskiego, wybór padł na maszynę typu MAZAK QTN 100 II.
Mam pytanie co sądzicie o tej maszynie jak sprawuje się ona w pracy jak jest z jej awaryjnością i eksploatacją.
Oczywiście spotkaliśmy się z przedstawicielem Mazak na Polskę i zachwalał ją pod przysłowiowe niebiosa.

Bardziej wiarygodna i pomocna dla mnie będzie wasza opinia.
Odpowiem na wszystkie pytania związane z profilem produkcji itp.

Pozdrawiam



Tagi:


tomaszekg1
Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
Posty w temacie: 1
Posty: 31
Rejestracja: 06 mar 2009, 09:32
Lokalizacja: Poznań

#2

Post napisał: tomaszekg1 » 03 lip 2009, 13:40

mała zgrabna i przyjemna, powiem tylko tyle
A tak poważnie to dobra maszyna, mało awaryjna, programowanie bardzo łatwe,
no też zależy co chce się robić na tej maszynce,
Polecam, a może by tak QTN 100 MY, na tej już można "poszaleć"


pittergda
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Posty w temacie: 1
Posty: 13
Rejestracja: 29 kwie 2009, 10:59
Lokalizacja: Gdańsk

#3

Post napisał: pittergda » 03 lip 2009, 15:24

Nie ma się co dziwić postawie przedstawiciela Mazaka bo takie jego zadanie żeby zachwalać swoje:)


mdg
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 1
Posty: 700
Rejestracja: 16 gru 2008, 09:16
Lokalizacja: Dzierżoniów

#4

Post napisał: mdg » 06 lip 2009, 08:06

Kolego Pakot, nie patrz tylko na maszynę, patrz również na serwis. Jest to "minus" Mazaka. Jeśli mieszkasz daleko od Częstochowy, to trochę sobie poczekasz na serwisanta. Nie spotkałem jeszcze maszyny, która działałaby bez zarzutu od momentu zakupu. Zawsze są jakieś awarie. Wtedy mieliśmy 2-3 dniowe przestoje w oczekiwaniu na serwis. Oczywiście wszystkie usługi serwisowe odbywały się w ramach gwarancji, ale za straty spowodowane przestojem nikt nam nie zapłacił (ale trzeba się z tym liczyć).
Pozdrawiam

Grzesiek
Samozwańczy programista CNC

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Toczenie / Tokarki Konwencjonalne”