Porada ws. produkcji!

Szukasz informacji o silniku, scalaku czy innym elemencie to podaj symbol, i inne oznaczenia a moze ktos coś ci znajdzie

Autor tematu
cyr89
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 3
Posty: 3
Rejestracja: 09 gru 2011, 13:12
Lokalizacja: Rybnik

Porada ws. produkcji!

#1

Post napisał: cyr89 » 09 gru 2011, 13:26

Witam Was forumowicze!

Od kilku dni bezsilnie staram się zlecić produkcję detalu widocznego na zdjęciu. Może po prostu kieruję swoje zapytania w złym obszarze działalności.

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Jak sądzicie najbardziej opłacalna możliwość produkcji załączonego detalu to obróbka CNC, tradycyjne tokarki, metoda traconego wosku?? Naprawdę jestem zielony w tym temacie a zależy mi na wykonaniu poleconego mi zadania.

Macie jakieś sugestie, pomysły? Proszę, pomóżcie!

Pozdrawiam, Grzegorz



Tagi:


zibi
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 1
Posty: 1279
Rejestracja: 24 lut 2007, 15:20
Lokalizacja: podkarpackie

#2

Post napisał: zibi » 09 gru 2011, 14:12

Ja mam pytanie. Nie widzę ilości sztuk. Co to za oznaczenie z tym "A" w kółeczku?
wykonawcy szukaj tam gdzie mają elektrodrążarki bo gniazdo pod imbus trzeba drążyć a to tanie nie jest.


Autor tematu
cyr89
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 3
Posty: 3
Rejestracja: 09 gru 2011, 13:12
Lokalizacja: Rybnik

#3

Post napisał: cyr89 » 10 gru 2011, 19:39

Witam, dzięki za zainteresowanie.

Właśnie takie niewdzięczne zlecenie sie trafiło, to ma być 1000 sztk. każdorazowo w skali roku.

Ale nie nalezy sie tym sugerowac, klient końcowy to znany producent zawiasów do okien i drzwi, produkują oni setki tysięcy części rocznie, głownie z aluminium.

Czy jest ktoś w stanie zaoferować mi wycenę? >> PRIV<<

Pozdrawiam, Grzegorz


albercik
Posty w temacie: 1

#4

Post napisał: albercik » 14 gru 2011, 21:54