SERON VS TECHSOL

Wycinarki i grawerki laserowe oraz ogólne dyskusje dotyczące laserów

Autor tematu
mixja2
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 3
Rejestracja: 20 kwie 2012, 09:50
Lokalizacja: wawa

SERON VS TECHSOL

#1

Post napisał: mixja2 » 27 mar 2013, 09:52

Witam

Potrzebuje pomocy przy wyborze plotera laserowego, mial by służyć głównie do grawerowania/ciecia laminatow w malej firmie i tak w cenie mniej wiecej do 20tys. i po dlugich poszukiwaniach zostały mi 2 oferty techsol Laser-3040 oraz Seron SL5030 czy moze lynx byl by lepszy ? Jestem jeszcze zielony i jak dla mnie to wygladaja tak samo ale jak to jest z funkcjonalnascia i bezawaryjnoscia i sama praca tych maszyn?

pozdrawiam



Tagi:


roxio
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 6
Rejestracja: 28 mar 2013, 20:42
Lokalizacja: Lublin

#2

Post napisał: roxio » 28 mar 2013, 21:10

polecam firmę Techsol - pełny serwis, zamawiasz maszynę, umawiasz się na spotkani z dostawą, wszystko jest podłączane, instalowane, przeprowadzają podstawowy instruktaż obsługi, dają wskazówki co do materiałów itp.

Na życzenie jeśli zajdzie taka potrzeba można się nawet umówić na dodatkowe szkolenie. Przyjeżdża wtedy ktoś w ustalonym terminie i tłumaczy jak chłopu na miedzy jak obsługiwać maszynę.

W razie "problemów" doraźny serwis telefoniczny też się sprawdza.

jeśli chodzi o sam "laser" to Laser-3040 opisują jako "biurkowy" ale i tak jest ogromny i zajmuje kupę miejsca a "biurko" na którym go postawisz musi być stabilne bo silniki krokowe mają to do siebie że potrafią rozbujać niestabilne podłoże, a w standardowej opcji w obu laserach są "śliskie" stoły więc lekkie przedmioty mogą się przesuwać o milimetry co jest niepożądane przy precyzyjnej pracy.