Pomoc w zakupie plotera laserowego

Wycinarki i grawerki laserowe oraz ogólne dyskusje dotyczące laserów

Autor tematu
pa_ko
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 1
Rejestracja: 10 sty 2014, 11:45
Lokalizacja: tychy

Pomoc w zakupie plotera laserowego

#1

Post napisał: pa_ko » 10 sty 2014, 12:05

Witam

Od dluższego czasu studiuję forum pod kątem znalezienia odpowiedzi co kupic:), od dłuższego czasu zlecam cięcie laserem sklejki o grubościach od 3-6mm ( z czego 6mm to rzadkość głownie 4-5 mm ) nieduzych elementów ( rózne kształty srednio odwód elementów ok 20-40cm ). Myslę iż czas najwyższy zainwestować i nabyć laser, przeglądałem rózne oferty, marki, typy, rodzaje, kształty, moce, fora, posty, opinie, recenzje i du** poddaje sie. Planuję wydać nie więcej jak 20tys laser raczej nie będzie zbytnio obciązony jak liczyłem to zwrot kosztów przy obecnych zleceniach potrwa do 1.5 roku W tym przedziale cenowym myslałem o zakupie lasera 60w, i teraz najważniejsze pytanie czy takowy laser da rade z tymi grubościami sklejki? na YT jest film gdzie 25w tnie 4mm i nie wiem ile w tym prawdy. Czy może warto zastanowić sie nad chinskimi produktami?



Tagi:


koala.g
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 2824
Rejestracja: 01 kwie 2009, 23:02
Lokalizacja: Małopolska

#2

Post napisał: koala.g » 10 sty 2014, 21:33

Sklejka 4mm i chińczyk 25W
[youtube][/youtube]

Jak chinol to szukaj 80-100W
Przy 60W na 3mm idzie się zarąbać z czasem pracy... ale pociągnie do 6mm jeśli mówimy o obróbce hobbystycznej.


jbb
Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
Posty w temacie: 1
Posty: 35
Rejestracja: 29 wrz 2009, 13:59
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

#3

Post napisał: jbb » 11 sty 2014, 09:32