jakią wycinarkę laserową najlepiej kupić

Wycinarki i grawerki laserowe oraz ogólne dyskusje dotyczące laserów

Autor tematu
8zaxior8
Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
Posty w temacie: 4
Posty: 39
Rejestracja: 27 sie 2011, 21:04
Lokalizacja: Wieluń

jakią wycinarkę laserową najlepiej kupić

#1

Post napisał: 8zaxior8 » 13 kwie 2012, 19:44

Witam serdecznie! Długo szukałem na forum gdzie mógłbym założyć taki temat, jeżeli źle trafiłem to proszę go o przeniesienie do odpowiedniego działu. Jak w temacie mam problem jaki laser kupić. Czytałem trochę na ten temat ale jakoś ciężko mi to ogarnąć jaki laser kupić najlepiej. Jestem kompletnie zielony w tych sprawach nawet nie wiem jakie są rodzaje laserów. I tutaj moja ogromna prośba do doświadczonych forumowiczów o opisanie mi dosyć szczegółowo najpopularniejszych rodzai wycinarek laserowych. Jakich producentów polecacie, jak wogóle działa taki laser jakich gazów trzeba używać. Czy można użyć sprężonego powietrza. Jakie jest zapotrzebowanie na gaz takiego urządzenia. Jakie chłodzenie trzeba wykorzystać czy laser ma już jakieś chłodzenie w zestawie czy trzeba dokupić oddzielnie. Jaki prąd pobiera cały zestaw. I proszę jeżeli o czymś ważnym zapomniałem żeby dodać od siebie. Interesuje mnie profesionalny laser o powierzchni roboczej 3000x1500 i grubość cięcia zwykłej stali 10 mm lub nawet w granicach 16mm. Jakie są koszty utrzymania takiego lasera czy trzeba wymieniać jakieś części? Liczę na wyrozumiałość i z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam serdecznie!



Tagi:


lolo2
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 9
Posty: 703
Rejestracja: 30 paź 2009, 13:39
Lokalizacja: Global

#2

Post napisał: lolo2 » 13 kwie 2012, 21:11

Rozumiem że interesują cie lasery za 500 000euro? Czy sam chcesz zrobić zabawkę z chin?