alternatywa dla RMI

Wycinarki i grawerki laserowe oraz ogólne dyskusje dotyczące laserów

Autor tematu
xxxlegiaxxx
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 3
Posty: 3
Rejestracja: 07 wrz 2012, 11:15
Lokalizacja: Piastów k/W-wy

alternatywa dla RMI

#1

Post napisał: xxxlegiaxxx » 07 wrz 2012, 11:46

Witam, od razu przyznaję, że dopiero zaczynam przygodę z grawerowaniem. W jednej z firm w której pracowałem była kupiona maszyna (chyba) RMI lub jakaś podobna.
Niestety, ze względu na cenę, póki co, jest ona dla mnie nieosiągalna.
Przeglądając forum zorientowałem się, że można uzyskać PODOBNE efekty dzięki innym sprzętom, które są tańsze.
Laser chciałbym używać do jak największej liczby różnych materiałów, ale najważniejsze wg mnie, to skóra, plastik, złoto, drewno. Jako, że jestem nowicjuszem, proszę o wyrozumiałość, jeżeli okaże się, że szukam czegoś, czego nie ma :)
Ważne jest też, żeby maszyna nie zajmowała bardzo dużo miejsca oraz żeby była szansa uzyskania jakiegoś wsparcia po/przy kupnie (instruktaż, gwarancja itp).
Proszę o jakieś nazwy urządzeń, które możecie polecić i orientacyjne koszty zakupu.



Tagi:


macmark
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 1
Posty: 102
Rejestracja: 07 maja 2012, 11:54
Lokalizacja: Katowice

Re: alternatywa dla RMI

#2

Post napisał: macmark » 07 wrz 2012, 21:56

xxxlegiaxxx pisze:Witam, od razu przyznaję, że dopiero zaczynam przygodę z grawerowaniem. W jednej z firm w której pracowałem była kupiona maszyna (chyba) RMI lub jakaś podobna.
Niestety, ze względu na cenę, póki co, jest ona dla mnie nieosiągalna.
Przeglądając forum zorientowałem się, że można uzyskać PODOBNE efekty dzięki innym sprzętom, które są tańsze.