Spawarka gazowa-pytania początkującego

Spawalnictwo i obróbka cieplna

Autor tematu
volki15
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 1
Rejestracja: 07 paź 2009, 19:14
Lokalizacja: Ś-bnia

Spawarka gazowa-pytania początkującego

#1

Post napisał: volki15 » 07 paź 2009, 19:41

Witam
Jestem tu nowy,a wiec przechodze do sprawy kupiłem uzywane palniki,reduktor i nie uzywaną wytwornice acetylenową 0,5 m3. Jako ze jestem początkujący chciałbym sie dowiedziec do czego służą te palniki i jak sprawdzic czy sie nadają do dalszego uzytkowania (poniżej podaje
link do zdjec tych palników) również mam pytanie o reduktor do tlenu którego manometr po prawej jest taki nie przejrzysty z daleka czy to moze wpywac na jakies uszkodzenia, i jak go sprawdzic czy bedzie działał na butli z tlenem (w linku równiez jego fotka),i ostatnie moje pytanie na ile roboczo godzin wystarczy 8 litrowa lub 40 litrowa butla z tlenem ???????

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/13e ... db712.html Palniki

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/425 ... dd848.html Reduktor

Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi



Tagi:


rynio_di
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 1
Posty: 1494
Rejestracja: 03 gru 2005, 23:44
Lokalizacja: lublin

#2

Post napisał: rynio_di » 07 paź 2009, 20:52