Przejśćie do obróbki


Autor tematu
KrystiannnSz
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Posty w temacie: 2
Posty: 11
Rejestracja: 19 lis 2013, 16:53
Lokalizacja: Olsztyn

Przejśćie do obróbki

#1

Post napisał: KrystiannnSz » 09 maja 2014, 14:32

Witam.
Mam problem z przejsciem do obrobki w Edgecam 2011. Jestem nowicjuszem jeżeli chodzi o obróbkę CNC dlatego też proszę o wyrozumiałość ;). "Zaprojektowałem" detal w solidworks i zapisałem go w formacie parasolid. Włączyłem go w EC, program znalazł cechy ale ( gwinty potraktował jako otwory przelotowe i ślepe nie wiem czy to dobrze) utworzyłem półfabrykat na nowej warstwie i chce przejsc do obróbki. Detal wymaga użycia podwrzeciona więc je zaznaczam. Z tego co doczytałem to wrzeciono i podwrzeciono EC 2011 wczytuje z postprocesora tak ? Mój problem polega na tym że po wciśnięciu "OK" w oknie przejscia do obróbki program prosi mnie o wskazanie zera, geometrii półfabrykatu wrzeciona głównego itp. Wszystko się zgadza ale gdy program prosi o wskazanie końcowej pozycji przechwytu dla częśći ( lico szczęk podwrzeciona ) co bym nie zaznaczył na elemencie to program pokazuje znów okienko do określania właściwości obróbki a tym samym nie przechodzi do obróbki i nie wiem co mam zrobić. Operacja odbywa się w module toczenia w konfiguracji Toczenia z osiami CYB. W razie potrzeby wrzuce screeny.
Z góry dziękuje za pomoc.



Tagi:


lisek_Daniel
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 1
Posty: 182
Rejestracja: 02 cze 2010, 19:09
Lokalizacja: Oława

#2

Post napisał: lisek_Daniel » 09 maja 2014, 16:44

kolego wrzuc zalacznik formie jpg
Codziennie uczę się czegoś nowego :)
podziękowania dla wszystkich

Każde parametry są idealne, czasami tylko narzędzia są mało wytrzymale :-)
Każdy wymiar da sie osiągnąć, czasami wystarczy docisnąć mocniej urządzenie pomiarowe ;-)


Autor tematu
KrystiannnSz
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)