Problem z krawędziami


Autor tematu
Infernus
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 3
Rejestracja: 11 kwie 2013, 11:56
Lokalizacja: Kraków

Problem z krawędziami

#1

Post napisał: Infernus » 11 kwie 2013, 12:53

Witam,
Jestem początkującym użytkownikiem EdgeCAM 2012R2, ogólnie dopiero zaczynam przygodę z CAM-em, do tej pory używałem tylko programów CAD takich jak AutoCAD i Inventor.
Problem, z jakim się zwracam, dotyczy wyszukiwania krawędzi na obiektach. Do nauki używam książki Augustyna (odnosi się do starej wersji 10.75 ale nowszego wydania nie znalazłem) i w wielu przykładach należy utworzyć np. prowadnice, krzywe itd. przez "pobranie" ich z obiektu wskazując krawędzie lub pętle. Niestety jak najeżdżam na nie kursorem, to w większości wypadków nie są one podświetlane, czasami uchwycę jakąś pętlę z krawędzi za to pojedynczych krawędzi prawie w ogóle. Jak klikam mimo to, to pojawia się komunikat "nie znaleziono elementu". Dodam, że przy zaznaczaniu oknem krawędzie są wykrywane prawidłowo ale to oczywiście bardzo niewygodne. Problem występuje przy wszystkich otwieranych plikach, zarówno tych z książki jak i importowanych np. z Inventora 2012.
Czy ktoś wie o co chodzi? Czy są jakieś opcje do tego? I jak usuwać pojedyncze obiekty z zaznaczania, bo "krzyżyk" kasuje wszystko?




Ultras
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 1
Posty: 238
Rejestracja: 16 maja 2010, 14:18
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

#2

Post napisał: Ultras » 14 kwie 2013, 14:54

Witam

Kolego Twój problem związany jest z kartą grafiki.

Jaki model karty grafiki posiadasz i jaki sterownik ?


Autor tematu
Infernus
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 3
Rejestracja: 11 kwie 2013, 11:56
Lokalizacja: Kraków

#3

Post napisał: Infernus » 14 kwie 2013, 17:06