|
CNC FORUM
Amatorskie maszyny CNC
|
|
|
KURS - PROGRAMOWANIE I OBSłUGA OBRABIAREK CNC |
| Autor |
Wiadomość |
sargon
Nowy użytkownik

|
Wysłany: 2006-09-17, 13:58 KURS - PROGRAMOWANIE I OBSłUGA OBRABIAREK CNC
|
|
|
Witam
Jestem na tym forum nowy, zarejestrowalem sie przed kilkoma minutami i mam kilka pytań. Obecnie przebywam w Szkocji i z tego co zauważyłem jest tu spore zapotrzebowanie na osoby majace jakich fach w ręku, w tym na operatorów obrabiarek numerycznie sterowanych. Stad też zastanawiam sie bardzo poważnie nad możliwością zainwestowania w siebie i zapisania sie na kurs "Programowanie i obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie" organizowany w moim rodzinnym mieście Pleszewie.Oto link do strony ośrodka ,ktory ten kurs organizuje http://www.ckp-pleszew.pri.pl/?menu_id=142 .Zwykształcenia jestem technikiem handlowcem oraz...koncze prawo, tylko , że prpblem w tym, że ze swoim wykształceniem na Wyspach mogę jedynie zmywać naczynia i sprzatać (tak jak większość Polakow tutaj) Moje pytanie - czy warto robić ten kurs-zanim ktoś odpowie prosze zapoznac sie z programem, z tego co wyczytałem to jest to dość intensywny kurs , koszt 1500 zł .Mam jednak pewne watpliwości- czy ktoś bez wykształcenia mechanicznego da sobie rade nie tylko na kursie bo o to sie nie boje, ale pozniej w pracy, czy po takim kursie mam realne szanse na znalezienie pracy w Polsce (na jakiś czas w celu nabrania doświadczenia, czy po takim kursie ktoś mnie przyjmie). Oczywiście zamierzam na własna reke "dokształcać" sie w tej dziedzinie, kupić jakieś ksiazki, przejrzeć wasze forum, poza tym mam kolege mgr. inż po polibudzie w Poznaniu, wydział - obróbka skrawaniem, wiec nie byloby problemow, żeby wytlumaczyl mi podstawy np rysunku technicznego.
Chcąc przygotować się do tego kursu jakie dzialy powinienem przyswoic, od czego zacząc, co jest najwazniensze??
Byłbym wdzięczny za rzetelne informacje. |
|
|
|
 |
futu
Stały bywalec

|
Wysłany: 2006-09-17, 14:40
|
|
|