Strona Główna CNC FORUM
Amatorskie maszyny CNC

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
Akcesoria CNC

Poprzedni temat «» Następny temat
KURS - PROGRAMOWANIE I OBSłUGA OBRABIAREK CNC
Autor Wiadomość
mike21
Gość
Wysłany: 2007-03-03, 10:17   

Witam jestem tu nowy i czytając te posty można się naprawdę zniechęcić. Jedni mówiła ze warto robić kurs CNC drudzy z nie, bo praca jest żmudna. Ja obecnie zacząłem kurs CNC sponsorowany przez urząd pracy dla ludzi bezrobotnych wiec nie zaszkodzi dowiedzieć się nowych rzeczy. Z zawodu jestem technikiem instalatorem sanitarnym, ale czuje ze CNC to cos, co chciałbym robić.
Ciekawią mnie detale, które można stworzy na tych maszynach na pewno nie chciałbym zostać na poziomie podawacza. Co prawda nie jest to łatwy temat, ale mam zamiar po ukończeniu kursu zdobyć co najmniej 3 lata doświadczenia w zawodzie nie ważne za jaką stawkę byle nauczyć i doświadczyć nowych rzeczy. Potem próbować sił za granica, co o tym sadzicie? Bo z tego, co widzę zdania sa podzielone na temat pracy CNC i mozna sie zniechęcić

DoctorX 
Specjalista poziom 1

Wysłany: 2007-03-03, 12:07   

mike21 napisał/a:
Witam jestem tu nowy i czytając te posty można się naprawdę zniechęcić.

zalezy jak kto lubi i po co to robi...ja np.zrobiłem sobie prymitywną maszynkę dla zabawy i nauki chociaż zainwestowałem w nią ładnych PLN na same frezy do grawerki wydałem ok.1000zł a właściwie nic nie robię tylko się bawię.
Zrobiłem to też po to żeby się sprawdzić z mechaniki bo zawsze uciekałem przed tymi zagadnieniami wolałem elektronikę,ale jakoś mi chyba poszło...
Mnie już satysfakcjonuje kawałek płaskorzeźby w desce,a jak do tego ktoś się pogapi na ścianę i zapyta kto,co i jak ? to jestem szczęśliwy że kogoś moje "dzieło" zainteresowało...

Piotrjub 
Specjalista poziom 3

Wysłany: 2007-03-03, 14:13   

Moze nie nalezy zadawac pytan na ktore nie ma jednoznacznych odpowiedzi.