|
Kurs cnc wrocław |
| Autor |
Wiadomość |
mehuman
Nowy użytkownik

|
Wysłany: 2008-07-08, 17:38 Kurs cnc wrocław
|
|
|
Witam
Szukam kursu we Wrocławiu lub Oleśnicy na obsługę maszyn sterowanych numerycznie. Ważne, żeby był od podstaw (z wykształcenia jestem humanistą, a chciałbym np. bezbłędnie interpretować rysunek techniczny). Oczywiście, duża ilość praktyki także jest niezbędna.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
kubuuss
Stały bywalec

Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Cze 2007 Posty: 58 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2008-07-09, 09:43 Re: Kurs cnc wrocław
|
|
|
Pod tym adresem we Wrocławiu sa organizowane kursy cnc.
http://masters.ckp.pl/plecyk/
Organizuje też politechnika ale sa wielokrotnie droższe.
Na kursie na pewno nie nauczysz się bezbłędnie czytać rysunku technicznego, gdyż jest to kurs cnc a nie kurs rysunku tech. |
|
|
|
 |
mehuman
Nowy użytkownik

|
Wysłany: 2008-07-09, 17:21
|
|
|
kubuuss, dzięki. Jeśli ktoś miałby dodatkowe informacje, to piszcie.
[ Dodano: 2008-07-12, 07:49 ]
Czy ktoś z was odbywał może kursy we Wrocławiu? Jaka jest ich jakość? |
|
|
|
 |
bernold
Czytelnik forum poziom 1

|
Wysłany: 2008-07-14, 15:13
|
|
|
Witam
Ten link podany przes Kubuuss dotyczy miejsca gdzie odbywałem 2 tygodniowy kurs CNC ucząc się w szkole średniej (jakieś 10 lat temu). Nie mam pojęcia ile kosztował ale oceniam go na 5.Tydzień uczyliśmy się na PC (OSN) a drugi tydzien na konsoli CNC Najciekawszy program został załadowany do obrabiarki ( o ile pamiętam był to kieliszek).
Kurs dotyczył tokarek sterowanych numerycznie.
Jeżeli chodzi o rys. techniczny to Kubuuss ma rację nie uczą tam tego.
Pozdrowienia |
|
|
|
 |
roman75
Czytelnik forum poziom 1 roman

|
Wysłany: 2008-07-15, 16:12 Zapraszamy też na kursy CNC do Piły (wielkopolskie)
|
|
|
Kursy CNC z zakresu programowania jak i obsługi tokarki oraz frezarki CNC realzowane są także w Pile. Cieszą się one ogromnym powodzeniem gdyż realizowane są od podstaw. Trwają 120 godzin i zawierają same ćwiczenia praktyczne. POLECAM.