Dobór sterownika

Tu możemy porozmawiać na temat podstaw budowy amatorskich maszyn CNC

Autor tematu
chemix
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 7
Rejestracja: 03 sty 2017, 11:40
Lokalizacja: Poznań

Dobór sterownika

#1

Post napisał: chemix » 03 sty 2017, 11:58

Witam serdecznie forumowiczów, jest to mój pierwszy post na forum. Mam problem z doborem sterownika do silników krokowych NEMA17 Wantai Stepper Motor 42BYGHW804 silniki zasilane sa 3,7v Dostałem takie a projek który realizuje zakladal zasilanie silnikow 12v. Początkowo chciałem użyć arduino i zakupiłem sterowniki

Kod: Zaznacz cały

Sterownik silnika krokowego EasyDriver A3967 30V 0,7A - SparkFun

Sterownik silnika krokowego opraty na układzie A3967. Zasilany napięciem z zakresu 7 - 30 V, przy maksymalnym poborze prądu 0,7 A na cewkę. Maksymalna rozdzielczość: 1/8 krok
No i teraz mam problem jakie użyć sterowniki i zasilanie. Jestem początkujący w cnc ,buduje maszynę dla zabawy, nauki takie hobby :) Zastanawiam się jeszcze jakie oprogramowanie będziedla mnie najlepsze mach linuxcnc czy może jeszcze jakieś inne. Pozdrawiam



Tagi:


poczciwy
Sympatyk forum poziom 1 (min. 40)
Sympatyk forum poziom 1 (min. 40)
Posty w temacie: 1
Posty: 49
Rejestracja: 02 lut 2011, 13:09
Lokalizacja: Gliwice

#2

Post napisał: poczciwy » 03 sty 2017, 13:20

Silniki krokowe sterowane są prądem a nie napięciem i napięcie 12V do sterowania Twoim zastawem będzie się nadawało. Kwestia wyregulowania prądu na EasyDriver A3967.


Autor tematu
chemix
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 7
Rejestracja: 03 sty 2017, 11:40
Lokalizacja: Poznań

#3

Post napisał: chemix » 03 sty 2017, 13:33

poczciwy pisze:Silniki krokowe sterowane są prądem a nie napięciem i napięcie 12V do sterowania Twoim zastawem będzie się nadawało. Kwestia wyregulowania prądu na EasyDriver A3967.
Dziękuję za informacje