|
program podstawowy PLC dla sinumerika 840D |
| Autor |
Wiadomość |
godig
Czytelnik forum poziom 1

|
Wysłany: 2008-06-17, 22:00 program podstawowy PLC dla sinumerika 840D
|
|
|
| Poszukuję jakichkolwiek informacji na temat programu PLC do Sinumerika 840d . Jak wygląda program, może być dokumentacja "program podstawowy PLC", nie wiem czy jest ona powszechnie dostępna i jak ją zdobyć. |
|
|
|
 |
gelo
Specjalista poziom 1 Gelos

Pomógł: 45 razy Dołączył: 01 Kwi 2006 Posty: 279 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 2008-06-18, 09:59
|
|
|
| A chcialbys gotowy program PLC na tokarke do SINUMERIK 840D? Pytanie tylko po co ci potrzebny? |
_________________ Gelos |
|
|
|
 |
godig
Czytelnik forum poziom 1

|
Wysłany: 2008-06-18, 18:05
|
|
|
Jeśli możesz to podeślij, tylko czy do jego podglądu jest potzrebny jakiś program??
,jestem zielony w tej materii, potrzebny mi jest jakiś kawałek takiego programu , do pracy mgr. |
|
|
|
 |
Draco
Specjalista poziom 2 tokarki cnc...

Pomógł: 36 razy Dołączył: 24 Cze 2007 Posty: 400 Skąd: Świdwin / Walsall
|
Wysłany: 2008-06-18, 18:18
|
|
|
| na kiedy to potrzebujesz? jak poczekasz do sierpnia to moge tobie przeslac kopie calego dysku z maszyny i wyluskasz sobie co zechcesz. teraz niestety nie mam plytki przy sobie. maszyna ma sinumerika 840d z nakladka shopturn |
_________________ - Tokarki CNC -
- Heidenhain - Siemens - Fanuc -
Wystarczy jak nacisniesz "pomogl"... |
|
|
|
 |
Bingo
Czytelnik forum poziom 3

|
Wysłany: 2008-06-18, 22:18
|
|
|
Hmm, na dysku nie ma programu PLC to po pierwsze
Podstawowy program PLC dla 840D nie jest darmowy i trzeba go kupić u Siemensa. Bez PLC Basic Program nie da się uruchomić np nowej maszynki poskładanej z komponentów Siemensa - kiedyś zbudowałem z kolegami w pracy coś takiego i mimo wgrywania do tego badziewia kopii z innych maszyn z fabryki nie ruszyło do momentu wgrania podstawowego PLC od Siemensa i napisania reszty PLC + dodaniu parametrów |
|
|
|
 |
Draco
Specjalista poziom 2 tokarki cnc...