Zmieniacz narzędzia.

Dyskusje na temat systemu Heidenhaina

Autor tematu
Bralu
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 3
Posty: 3
Rejestracja: 30 mar 2010, 19:03
Lokalizacja: ZACHODNIOPOMORSKIE

Zmieniacz narzędzia.

#1

Post napisał: Bralu » 30 mar 2010, 19:22

Witam,

Mam problem z ramieniem wymieniającym narzędzie w hh. Podczas wykonywania programu (na pliku $MID) maszyna została ręcznie zatrzymana w momencie wymiany narzędzia- i tak jej niestety zostało(aktualnie robot trzyma narzędzie). Pojawił się komunikat: "H35 TOOL CHANGE ARM BASIC POSITION->MANUAL -HANDWHEEL MODE- MOD- HELP".
Próbowałem przejśc na tryb ręczny lub na sterowanie kółkiem,restart systemu a nawet na siłę obrócić silnikiem zmieniacz lecz nie stety nie udało się.
Jestem początkujący w obsłudze tnc ale wiem że można przywrócić ramię robota do pozycji wyjściowej tylko nie wiem jak. Przeszukałet to forum i trochę anglielskich i nie udało mi się znaleść odpowidzi- więc proszę o pomoc.
Maszyna to Leadwell v30.



Tagi:


colltom
Znawca tematu (min. 80)
Znawca tematu (min. 80)
Posty w temacie: 2
Posty: 82
Rejestracja: 25 kwie 2007, 11:10
Lokalizacja: Żory

#2

Post napisał: colltom » 30 mar 2010, 20:57

Włączasz tryb ręczny ,później przycisk MOD ,następnie ,Help (Softkeys).I tam masz funkcje do obsługi awaryjnej ramienia i magazynu.


Autor tematu
Bralu
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 3
Posty: 3
Rejestracja: 30 mar 2010, 19:03
Lokalizacja: ZACHODNIOPOMORSKIE

#3

Post napisał: Bralu » 30 mar 2010, 21:52

colltom pisze:Włączasz tryb ręczny ,później przycisk MOD ,następnie ,Help (Softkeys).I tam masz funkcje do obsługi awaryjnej ramienia i magazynu.
Dzięki colltom za odpowiedź. Przeklikałem tam tą właśnie opcje i jest tam kilka kodów dotyczących zmiany narzędzie-ten co mnie interesuje to cod "#309 Back to basic position" czy jakoś tak- nie wiem tylko jak to "wykonć". Masz jakiś pomysł?


colltom