nie zdefiniowane parametry narzędzia

Dyskusje na temat systemu Heidenhaina

lordsidius
Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
Posty w temacie: 2
Posty: 37
Rejestracja: 01 gru 2008, 16:07
Lokalizacja: warszawa

#31

Post napisał: lordsidius » 17 gru 2010, 20:53

rollaz pisze:panowie a ja być może was zdziwię pracuje na obrabiarkach z hh już około 20 lat i chcecie wierzyć czy nie programuje sam no i prawie zawsze jadę z automatu i jeszcze kolizja mi się nie zdarzyła po prostu to na co według mnie trzeba zwrócić uwagę to po pierwsze sposób programowania a po drugie trzeba wiedzieć co się pisze i z czym się to je, jestem po prostu profesjonalista hihi.
To moze pomoglbys w moim temacie ;)



Tagi:


rollaz
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 8
Posty: 442
Rejestracja: 26 lis 2006, 09:47
Lokalizacja: Kuznia Raciborska

#32

Post napisał: rollaz » 18 gru 2010, 11:23

posiadam program do frezowania po profilu zrobiony na parametrach w twoim przykładzie szlo by go zastosować pierw obrobić zewnątrz a potem element wewnętrzny tyle tylko ze ten program można wykorzystać do obróbki wykańczającej co do obróbki zgrubnej do tego służą systemy CAM kolego.
pozdrawiam

[ Dodano: 2010-12-18, 11:26 ]
kolego maz dobrym programista będziesz wtedy jak porobisz z 15 lat na maszynie
Fachman

Awatar użytkownika

maz
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 8
Posty: 894
Rejestracja: 20 cze 2007, 22:55
Lokalizacja: Blachownia
Kontakt:

#33

Post napisał: maz » 18 gru 2010, 11:31

heh, kolego, skad wiesz, czy nie jestem dobrym programista i skad wiesz ile mam lat przepracowane przy cnc?

Jak bedziesz chial byc bardzo dobrym programista, to bedziesz musial miec troszke wiekszy staz niz 15 lat tak jak ja mam i nie tylko w HH, gdzie wsxzystkie cykle masz gotowe ;-).
Kazde parametry sa idealne, czasami tylko narzedzia sa malo wytrzymale :-)