DMU 50T kolizja , pozycjonowanie wrzeciona.
-
Autor tematu - ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 4
- Posty: 1863
- Rejestracja: 13 sty 2012, 18:49
- Lokalizacja: jelenia gora
DMU 50T kolizja , pozycjonowanie wrzeciona.
Po kolizji , dość delikatnej ( wrzeciono poruszało się tylko w osi X i Y ale za to na szybkim posuwie) , narzędzie to głowica ø 80 i 2000 rpm . Głowica wjechała w imadło ok. 20mm , na głębokości 3mm i stanęła , jednocześnie ja wcisnąłem grzyba . Geometria nie ruszona ale pozycjonowanie wrzeciona do wymiany narzędzia przestawione W osiach X Y Z wszystko ok. jedynie te kostki ustalające na wrzecionie ostawiają się nieco inaczej o ≈ 10° . Niestety przez to nie można załadować ani odłożyć narzędzia do magazynu. Czy ( pewnie jest) jakiś parametr w stałych maszynowych do regulacji położenia (kąta) wrzeciona do wymiany narzędzia. Moja teoria jest taka ze gdy zablokowało głowice na imadle to silnik przekręcił nieco mocowanie sprzęgła pomiędzy uchwytem wrzeciona a silnikiem , czy to jest możliwe
Tagi:
-
- Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 153
- Rejestracja: 30 gru 2010, 21:08
- Lokalizacja: TARNÓW
M19
Czesc, Niedawno bylo na forum
- Załączniki
-
- M19 POZYCJA WRZECIONA MP4210 3430.rar
- (406.95 KiB) Pobrany 243 razy
-
- Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
- Posty w temacie: 3
- Posty: 18
- Rejestracja: 15 paź 2006, 22:58
- Lokalizacja: pruszkow
S to aktualny kąt położenia wrzeciona. Ustawiasz ręcznie wrzeciono do pozycji wymiany. Na ekranie masz położenie kątowe wrzeciona. 360-wartość tego położenia np. 360-23,567 wpisujesz do MP 4210. Kod do edycji wszystkiego 807667, MP EDIT.... AKTUALNĄ WARTOŚĆ MUSISZ SKASOWAĆ BACKSPACE'm bo inaczej możesz skadować parametr i wtedy kicha. NA KONIEC "END" I PO PODNIESIENIU MASZYNY M19. POWINNO USTAWIĆ WRZECIONO DO WYMIANY.