błąd 44- problem z usunięciem

Dyskusje na temat systemu Heidenhaina
Awatar użytkownika

Autor tematu
Kazioo
Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
Posty w temacie: 3
Posty: 27
Rejestracja: 12 sty 2009, 15:53
Lokalizacja: Gdynia

błąd 44- problem z usunięciem

#1

Post napisał: Kazioo » 15 gru 2009, 09:03

witam,
mamy na obrabiarce HH530 i następujący problem- magazyn zawiesił się w trakcie wymiany narzędzia z powodu przepalonego czujnika położenia ramienia magazynu. Czujnik został wymieniony jednak pojawił się błąd "44 sprawdź tabele narzędzi"- wiem, że oznacza on, iż wymiana narzędzia nie została zakończona. Problemem jest usunięcie błędu- wcześniej przy pojawianiu się błędu mogliśmy załączyć napędy i przejść do usuwania błędu w tabeli narzędzi- teraz napęd się nie załącza a przycisk tabeli narzędzi nie jest aktywny (nie ma nawet ikony na ekranie).
będę wdzięczny za każdą pomoc.
pozdrawiam



Tagi:


Loser
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 1
Posty: 242
Rejestracja: 06 lip 2007, 21:27
Lokalizacja: Nienack

#2

Post napisał: Loser » 15 gru 2009, 12:57

co za maszyna ?

Awatar użytkownika

Autor tematu
Kazioo
Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
Posty w temacie: 3
Posty: 27
Rejestracja: 12 sty 2009, 15:53
Lokalizacja: Gdynia

#3

Post napisał: Kazioo » 15 gru 2009, 16:11

AVIA VMC1000, tyle że problemem jest kasowanie błędu w HH a nie sama AVIA


wladca-swiata
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 1
Posty: 349
Rejestracja: 08 lut 2007, 15:07
Lokalizacja: Łódź

#4

Post napisał: wladca-swiata » 15 gru 2009, 17:14

Tak, ale każdy producent inaczej konfiguruje sterowanie. Także procedury awaryjne się różnią. Pracowałem swego czasu na Avii, tyle, że z magazynem typu parasol także niestety nie pomogę. Może serwisant przez telefon coś doradzi?

Awatar użytkownika

Autor tematu
Kazioo
Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
Posty w temacie: 3
Posty: 27
Rejestracja: 12 sty 2009, 15:53
Lokalizacja: Gdynia

#5

Post napisał: Kazioo » 16 gru 2009, 12:47

serwis będzie jutro więc będzie to rozwiązane, jednak przez telefon nie chcieli udzielić zbyt wielu informacji i następnym razem też pewnie skończy się ich wizytą a nie tylko konsultacjami.

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Heidenhain”