Bester SPF 250 T?

Planujesz zakup sprzętu do warsztatu, masz problem z maszyną tu możesz o tym porozmawiać - nie tylko maszyny CNC

Autor tematu
The Vicek89
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 4
Posty: 5
Rejestracja: 08 sie 2010, 22:26
Lokalizacja: Krasnystaw

Bester SPF 250 T?

#1

Post napisał: The Vicek89 » 08 sie 2010, 22:31

Witam kolegów fachowców!!! Jestem początkującym spawaczem i mam okazję zakupić za niewielkie pieniądze prostownik spawalniczy Bester SPF 250 T w dobrym stanie bez przewodów spawalniczych. Czy ta maszyna jest dobra na początek? Liczę na szybką odpowiedź. Z poważaniem Tomasz. :wink:



Tagi:


giloman
Sympatyk forum poziom 2 (min. 50)
Sympatyk forum poziom 2 (min. 50)
Posty w temacie: 3
Posty: 62
Rejestracja: 25 lip 2010, 23:29
Lokalizacja: Chełm

#2

Post napisał: giloman » 11 sie 2010, 18:51

Ma delikatny układ sterowniczy (często się sypie) - co jest czasami upierdliwe. Tak samo SPF400.
Do czego chcesz używać tej spawarki? Hobbystycznie do pracy ciągłej?


Autor tematu
The Vicek89
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 4
Posty: 5
Rejestracja: 08 sie 2010, 22:26
Lokalizacja: Krasnystaw

#3

Post napisał: The Vicek89 » 11 sie 2010, 19:21

W pracach przydomowych i niewielkim warsztacie naprawczym. Niedobrze że sterowanie pada...Mógłbyś mi zaproponować jakąś inną spawarkę o podobnych parametrach? Dodam że moja inst. siłowa ma 20 A zabezpieczenia. Z góry dzięki!!!!


giloman
Sympatyk forum poziom 2 (min. 50)
Sympatyk forum poziom 2 (min. 50)
Posty w temacie: 3
Posty: 62
Rejestracja: 25 lip 2010, 23:29
Lokalizacja: Chełm

#4

Post napisał: giloman » 11 sie 2010, 19:36

A ile chcesz wydać na spawarkę i jak grubymi elektrodami chcesz spawać - i jaki materiał (czarna stal, nierdzewka)?


Autor tematu
The Vicek89
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 4
Posty: 5