Spawacz

Tu można porozmawiać na dowolny temat nie koniecznie związany z tematyką maszyn i CNC

Autor tematu
Michał112
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 2
Rejestracja: 31 mar 2015, 21:49
Lokalizacja: Łódź

Spawacz

#1

Post napisał: Michał112 » 31 mar 2015, 23:21

Witam, widze że jest tu dużo fachowców to też pomyslałem że poradze się na waszym forum. Zastanawiam sie nad pracą w zawodzie spawacza i mam kilka pytań do pełniących te funkcje. Nie jest to jakieś byle "widzimisię" jestem studentem wydziału mechanicznego więc moje zainteresowania dośc mocno skupiają się na zagadnieniach technicznych, więc myśle ze podczas przerwy w studiowaniu mógłbym dorobić w tym zawodzie, wydaje mi sie że na rynku pracy też pwinienem mieć łatwiej bo pracodawca zatrudniając studenta płaci za niego mniej(przynajmniej do tej pory tak to wyglądało ;) ) Możecie mi powiedzieć coś na temt kursów gdzie warto je wykonywać, i na jaką kategorje, bo jak dotąd najwięcej spawam elektrodą otuloną ale to raczej nie jest dobry wybór. I czy w ogóle jest sens się w to bawić, bo nie wiem czy znajde prace w moim mieście(łódź). Jak do tej pory dorabiam jako sprzedawca, ale co to za praca która nie rozwija ;)
Niech każdy coś dorzuci od siebie, to w końcu dział na luzie ;)



Tagi:


browarny
Sympatyk forum poziom 1 (min. 40)
Sympatyk forum poziom 1 (min. 40)
Posty w temacie: 1
Posty: 47
Rejestracja: 11 mar 2015, 10:23
Lokalizacja: Gdynia

#2

Post napisał: browarny » 01 kwie 2015, 14:56

Naucz się spawać nierdzewkę (metoda TIG).
Robota dużo przyjemniejsza niż spawanie elektrodą a i zarobki dużo lepsze.
Dobry spwacz TIG ma stawkę do 50 PLN / h.
Pozdrawiam


h3nry
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 1
Posty: 110
Rejestracja: 16 lis 2004, 20:17
Lokalizacja: Podlaskie SoQlka
Kontakt:

#3

Post napisał: h3nry » 01 kwie 2015, 20:28