|
Pytanie o kursy programowania/obsługi obrabiarek CNC |
| Autor |
Wiadomość |
Zbych07
Specjalista poziom 1 Zbych07

Pomógł: 16 razy Dołączył: 21 Cze 2006 Posty: 296 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2008-01-10, 20:25 Pytanie o kursy programowania/obsługi obrabiarek CNC
|
|
|
Jestem jestem zainteresowany zrobieniem kursu obsługi / programowania obrabiarek CNC.
Czy możecie polecić coś takiego w Warszawie lub okolicy W-wy?
[ Dodano: 2008-01-18, 16:36 ]
Sam sobie odpowiem
Znalazłem coś takiego :
http://www.brebistom.pl/szkolenia_CAM.htm
no...... tanio to nie jest , szkoda że nie jestem ani uczniem ani studentem byłoby sporo taniej. Na jutro planują spotkanie organizacyjne
Prawie centrum kraju a z kursami raczej cienko. |
_________________ Życie jest jak pudełko czekoladek |
|
|
|
 |
Gonzo007
Nowy użytkownik

|
Wysłany: 2008-01-18, 16:47
|
|
|
| Zbych07 napisał/a: | | no...... tanio to nie jest , |
No tanio nie ........... ale może solidnie ?? |
|
|
|
 |
Zbych07

|
Wysłany: 2008-01-19, 16:37
|
|
|
Dziś odbyło się spotkanie organizacyjne w sprawie uruchomienia nowego kursu obsługi i programowania CNC
http://www.brebistom.pl/szkolenia_CAM.htm
...... z wstępnie zdeklarowanych 14-u chętnych zjawiło się trzech .... ze mną włącznie.
Miejsce wygląda ciekawie - dobre wyposażenie dydaktyczne.
Możliwość dostosowania programu kursu do poziomu i potrzeb grupy.
Obecni wpisali się na listę i ........ pozostaje czekać że znajdą sie inni zainteresowani i będzie można ruszyć z kursem. |
|
|
|
 |
Misiek_zr
Stały bywalec

Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Cze 2007 Posty: 46 Skąd: Redlino
|
Wysłany: 2008-01-19, 20:08
|
|
|
Ja bylem na szkoleniu w Siedlcach i byla mowa o kolejnym tego typu kursie (jesli bedzie to polecam naprawde porzadny kurs(przynajmniej byl taki jak ja tam bylem ale to zalezy od grupy))
Co do wyrzej pokazanego kursu to jak dla mnie znacznie za malo godzin za taka kase(malo godzin to malo wiadomosci a nie chodzi Ci prawdopodobnie tylko o papierek)
Pozdrawiam serdecznie |
|
|
|
 |