Etui na telefon

Problemy i ich rozwiązania przy obróbce tworzyw sztucznych ręcznej jak i za pomocą CNC

Autor tematu
barosh12931
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 2
Rejestracja: 20 cze 2015, 18:24
Lokalizacja: Śląsk

Etui na telefon

#1

Post napisał: barosh12931 » 15 lut 2016, 22:16

Witam!

Ponieważ jestem kompletnie zielony w temacie proszę Was o odpowiedzi na kilka nurtujących mnie pytań dotyczących obudów z tworzywa sztucznego na telefon, których potrzebuje (zdjęcia orientacyjne w załącznikach). Oto moje pytania:

1. Jakimi sposobami można wykonać przedstawione na zdjęciu elementy, które mają służyć jako baza, na wierzch której chcę przyklejać kawałki drewna?

2. Jaka metoda byłaby najlepsza ( etui nie będę potrzebował wiele dlatego zależy mi na jak najlepszym zbilansowaniu ceny do ilości, zależy mi również na dużej wytrzymałości tworzywa sztucznego)

3. Czy możecie mi polecić lub znacie kogoś komu mógłbym zlecić wykonanie takich elementów na różne modele?

Pozdrawiam i mam nadzieję, że moje pytania nie są aż tak głupie jak ja w tym temacie!ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazek



Tagi:


bh91
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 1
Posty: 893
Rejestracja: 29 sty 2008, 21:00
Lokalizacja: Radom

#2

Post napisał: bh91 » 16 lut 2016, 03:27

Nie rób tylko kup w chinach na aliexpress czy ebay. Zapłacisz grosze. Produkcja wyniesie cię krocie, a jeśli to ma być tylko "baza" to tym bardziej skłaniał bym się do chińskich produktów.
Jest robota - jest pinonc :wink:


kubus838
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 2572
Rejestracja: 06 lip 2009, 14:52
Lokalizacja: Mszczonów

#3

Post napisał: kubus838 » 16 lut 2016, 10:36

Witam

Jak kolega napisał wyżej chińskie będzie najtańsze. Ale jeżeli podchodzisz do tego w ten sposób, że chcesz zrobić to sam to masz według mnie dwie możliwości.