Piła do profilii aluminiowych

Problemy i ich rozwiązania przy obróbce metalu ręcznej jak i za pomocą CNC

Autor tematu
euro81
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 2
Rejestracja: 21 sty 2011, 15:14
Lokalizacja: tarnobrzeg

Piła do profilii aluminiowych

#1

Post napisał: euro81 » 21 sty 2011, 15:28

Witam Serdecznie!! Na początek chciałbym wszystkich powitać na forum i dodać że jestem laikiem w tej dziedzinie ale mam kilka pytań i proszę o poradę. potrzeboje kupić piłe a dokładnie maszynę do cięcia profili aluminiowych są to profile do ramek reklamowych max szerokość profili 4 cm grubość jest to pare milimetrów profile cięte są pod kątem a dokłądnie są tam dwa kąty . może ktoś wie jak maszyna yła by najlepsza dla tego rozwiazania. aby np. ustyawić piłę i aby piła od razu cięła te dwa kąty i np. uciąc od razu np. 200 kawałków jednego wymiaru. może niedokladnie piszę ale naprawdę jestem laikiem w tej dziedzinie.proszęo pomoc i o informację



Tagi:

Awatar użytkownika

cnccad
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 3548
Rejestracja: 24 gru 2006, 11:54
Lokalizacja: już tylko Mysłowice
Kontakt:

#2

Post napisał: cnccad » 21 sty 2011, 19:03

hm ... tanim rozwiązaniem było by cięcie na zwykłej pile do drzewa z tarczą do alu...metali nie żelaznych.
Nie bardzo rozumiem te dwa kąty ... o co w nich chodzi. Może ktoś z kolegów Ci cos więcej podpowie.
Pozdrawiam.

Każda praca ma swoją wartość a zaniżanie jej wartości jest brakiem szacunku do pieniędzy i samych siebie.


kszumek
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 1
Posty: 388
Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:08
Lokalizacja: Białystok

#3

Post napisał: kszumek » 21 sty 2011, 19:50

Witam
2 kąty to rozumiem z 2 stron profilu -/+ 45 st
kiedyś widziałem na allegro taka dwupiłę niedrogo
można też coś wykombinować z piłami do drewna i tarczą do alu