Wrzeciono szlifierskie

Dyskusje na temat elektrowrzecion do napędu narzędzi skrawających

Autor tematu
szajbus
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 2
Rejestracja: 01 paź 2006, 16:59
Lokalizacja: Głowno

Wrzeciono szlifierskie

#1

Post napisał: szajbus » 01 paź 2006, 17:08

Witam! Niewiem czy zrobiłem temat w odpowiednim miejscu, ale na ten teat jestem zielony.. Dziś jak zawsze siedziałem w garażu nad swym moto, i znalazłem ciekawą rzecz.. Chciałem się zapytać do czego to służy, co to wogóle jest i ile to warte? Pytałem się ojca co to jest, ale powiedział że kiedyś dostał od szefa jak sprzedawali firmę. I że mu to niepotrzebne.. Czy może mi ktoś to zbliżyć? Jeśli złamałem jakiś ptk. regulaminu, lub coś w tym stylu to bardzo przepraszam.. Daje zdjęcia:









Tagi:


olo_3
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 1
Posty: 1249
Rejestracja: 31 sie 2004, 22:25
Lokalizacja: EU

#2

Post napisał: olo_3 » 01 paź 2006, 21:36

Witaj na forum


To co pokazujesz na foto nazywa się potocznie „fortunka” prawidłowo wrzeciono szlifierskie, służy przeważnie do szlifowania otworów wewnętrznych na szlifierkach - choć nie tylko (narzędziowych, uniwersalnych) .

Mocuje się, za obudowę na maszynie i napędza szerokim pasem (z prawej strony na foto) z drugiej strony mocuje się rożne kamienie szlifierskie.

Nie jest to tanie urządzenie, ale tez nie jest nowe, jest stosunkowo delikatne i wymaga szczególnego traktowania.

Więcej informacja na pewno znajdziesz w goglarce ;)
Zwątpienie jest oznaką, że podążasz w dobrym kierunku.


Autor tematu
szajbus
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 2
Rejestracja: 01 paź 2006, 16:59
Lokalizacja: Głowno

#3

Post napisał: szajbus » 02 paź 2006, 07:27