Wiertarko frezarka

Maszyny ze stali, aluminium, odlewów itp.
Tu możesz również przedstawić się i opisać swoją maszynę

Autor tematu
MudMac
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 9
Posty: 9
Rejestracja: 23 kwie 2011, 12:51
Lokalizacja: Kielce

Wiertarko frezarka

#1

Post napisał: MudMac » 02 paź 2014, 09:59

Witam Towarzystwo.

Mam na imię Maciek i jestem z Kielc.

Zwracam się do Was z prośbą o radę w kwestii wyboru uniwersalnego urządzenia do warsztatu hobbystycznego. Póki co nie mam żadnego doświadczenia w pracy na obrabiarkach.
Wydaje mi się, że najlepszym urządzeniem dla mnie będzie wiertarko frezarka (wytaczarko-frezarka). Mam zamiar obrabiać tym aluminium, tworzywa takie jak np. ertalon itp ..... ale również stal. Urządzenie ma służyć do robienia elementów i detali do moich zabawek motoryzacyjnych. Gabaryt nie może być zbyt duży bo ma się zmieścić w garażu ..... kasa do 3000,0 brutto.
Czytałem oczywiście o "Zosi" i pochodnych .... w tym budżecie co zakładam powinno się udać.
Zastanawiam się tylko czy urządzenie OUS FYA-20 nie było by lepszym wyborem ... i czy w tej kwocie można kupić coś w rozsądnym stanie?

Dziękuję z góry za ewentualne rady i sugestie.



Tagi:


Zbych07
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 4
Posty: 1479
Rejestracja: 21 cze 2006, 23:26
Lokalizacja: Pruszków

Re: Wiertarko frezarka

#2

Post napisał: Zbych07 » 05 paź 2014, 10:26

MudMac pisze:Witam Towarzystwo.

Witamy "nowego" Forumowicza :grin: :grin: :grin:

MudMac pisze:Czytałem oczywiście o "Zosi" i pochodnych .... w tym budżecie co zakładam powinno się udać.
Zastanawiam się tylko czy urządzenie OUS FYA-20 nie było by lepszym wyborem ...
i czy w tej kwocie można kupić coś w rozsądnym stanie?
Gdy ma się Farta ... można :grin: , jeśli Farta brak ... :cry:

FYA-20 pojawia się na Alledrogo i podobnych portalach niesłychanie rzadko - raz na 2-3 lata.

Odstępstwem od tej reguły była ta maszynka :

Obrazek