sinumeric-shopmill

Maszyny ze stali, aluminium, odlewów itp.
Tu możesz również przedstawić się i opisać swoją maszynę

Autor tematu
roman6666
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 3
Posty: 3
Rejestracja: 28 sie 2012, 16:31
Lokalizacja: Śrem

sinumeric-shopmill

#1

Post napisał: roman6666 » 28 sie 2012, 16:53

Proszę o pomoc. Jestem początkującym operatorem frezarki cnc. Dziś podczas obróbki wyskakiwał mi taki błąd - cytuję : Blokada posuwu:osie główne →palec wodzący narzędzia lub przedmiotu obrabianego→dalsze
Palec wodzący brak gotowości /brak inicjalizacji
..... Czy Ktoś może mi pomóc? Co robiłem źle? choć pierwszy błąd wyskoczył podczas trwania programu który był już wcześniej używany i nic takiego się nie działo.


roman6666


dance1
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 3094
Rejestracja: 11 mar 2007, 22:42
Lokalizacja: G-G

#2

Post napisał: dance1 » 28 sie 2012, 20:53

masz tlumaczenie tego bledu w jezyku w ktorym jest program? znaczy sie angielski, niemiecki, ja tych przekladow na polski nie trawie i nie rozumiem.
Nie rozumiem po co tlumaczyc program, pulpit, jak z tego babole wychodza. Za takie tlumaczenia producent po dupsku powinien dostawac. A z 2 strony na ..uj komu tlumaczenie jak sie po chwili maszyne na pamiec zna.
Kody bledow sa jakies czy tylko te "alarmy"?


Autor tematu
roman6666
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 3
Posty: 3
Rejestracja: 28 sie 2012, 16:31
Lokalizacja: Śrem

#3

Post napisał: roman6666 » 28 sie 2012, 21:02

zobaczę jutro w pracy czy sytuacja się powtórzy , jeżeli tak to spisze te kody bo faktycznie były , ale byłem tak wkurzony ( bo miałem właśnie kończyć prace) i nie zapisałem ich niestety :/
roman6666


karolekqazplm
Sympatyk forum poziom 2 (min. 50)
Sympatyk forum poziom 2 (min. 50)
Posty w temacie: 2
Posty: 56
Rejestracja: 04 mar 2012, 13:57
Lokalizacja: bydgoszcz
Kontakt:

#4