KIMLA - brak odpowiedzi na zapytania o wycenę.
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 2
- Posty: 2
- Rejestracja: 23 lis 2012, 19:02
- Lokalizacja: Polska
KIMLA - brak odpowiedzi na zapytania o wycenę.
Od ponad trzech tygodni oczekuję na odpowiedz na moją prośbę o wycenę wykonania maszyny przez firmę Kimla. Nic szczególnego, standardowa maszynka, według opisu z ich strony. Wysłałem już dwa zapytania (05/11 i 22/11) dla pewności z dwóch różnych kont i nic. Jak widzę reklamy firmy pięknie śmigają na forum, właściciel firmy też się tu wypowiada, ale na tym koniec.
Zachodzę w głowę gdzie leży problem. Czy w tym, że jest koniec roku i mają tak dużo zamówień, że nie wyrabiają? Ale w takim przypadku wystarczy to wyjaśnić odpowiadając na zapytanie. A może maszynka, o którą zapytałem jest z serii budżetowej i nie bardzo chce się Im z tym bawić? W tym przypadku też wystarczyłoby odpowiedzieć mailem. Inna opcja jest taka, że są już tak zarobieni, że leją na to czy będzie kolejne zamówienie czy nie? Zaczynam się zastanawiać w jaki sposób przy takim dziale obsługi klienta firma rozrosła się do obecnych rozmiarów.
Zastanawiam się co będzie przy ewentualnym zgłoszeniu serwisowym, jeśli oczywiście jakimś cudem uda mi się otrzymać ofertę i jeszcze większym cudem firma znajdzie czas, aby wyprodukować dla mnie maszynę (gdy się na nią zdecyduję oczywiście).
Przecież to jest jakaś masakra, żeby trzeba było się prosić o przedstawienie oferty cenowej i rozpisywać o tym na forum . Z mojego punktu widzenia (osoby prowadzącej firmę od. ok 8 lat) jest to trochę dziwne. W między czasie otrzymałem oferty od 3 firm z Polski i jednej z Niemiec. Owe firmy bez problemu przygotowały wycenę, po której odpowiedziały na postawione przeze mnie pytania. I tylko "gigant" milczy jak zaklęty.
Czy miał ktoś z Was koledzy podobne przejścia gdy starał się otrzymać wycenę?
Zachodzę w głowę gdzie leży problem. Czy w tym, że jest koniec roku i mają tak dużo zamówień, że nie wyrabiają? Ale w takim przypadku wystarczy to wyjaśnić odpowiadając na zapytanie. A może maszynka, o którą zapytałem jest z serii budżetowej i nie bardzo chce się Im z tym bawić? W tym przypadku też wystarczyłoby odpowiedzieć mailem. Inna opcja jest taka, że są już tak zarobieni, że leją na to czy będzie kolejne zamówienie czy nie? Zaczynam się zastanawiać w jaki sposób przy takim dziale obsługi klienta firma rozrosła się do obecnych rozmiarów.
Zastanawiam się co będzie przy ewentualnym zgłoszeniu serwisowym, jeśli oczywiście jakimś cudem uda mi się otrzymać ofertę i jeszcze większym cudem firma znajdzie czas, aby wyprodukować dla mnie maszynę (gdy się na nią zdecyduję oczywiście).
Przecież to jest jakaś masakra, żeby trzeba było się prosić o przedstawienie oferty cenowej i rozpisywać o tym na forum . Z mojego punktu widzenia (osoby prowadzącej firmę od. ok 8 lat) jest to trochę dziwne. W między czasie otrzymałem oferty od 3 firm z Polski i jednej z Niemiec. Owe firmy bez problemu przygotowały wycenę, po której odpowiedziały na postawione przeze mnie pytania. I tylko "gigant" milczy jak zaklęty.
Czy miał ktoś z Was koledzy podobne przejścia gdy starał się otrzymać wycenę?
Tagi:
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 2
- Posty: 6106
- Rejestracja: 29 kwie 2009, 10:11
- Lokalizacja: Kraków / Jaworzno / Kopanka
Re: KIMLA - brak odpowiedzi na zapytania o wycenę.
Napisz do Infoteca, odpowiedza
q
q
Ostatnio zmieniony 30 lis 2013, 10:01 przez oprawcafotografii, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 708
- Rejestracja: 17 paź 2009, 13:45
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Kontakt:
[email protected]
na ten adres wysyłał Pan zapytanie
ja za pierwszym razem miałem wycenę a czekałem 4.5 miesiąca na maszynę
na ten adres wysyłał Pan zapytanie
ja za pierwszym razem miałem wycenę a czekałem 4.5 miesiąca na maszynę
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 2
- Posty: 336
- Rejestracja: 11 mar 2006, 22:42
- Lokalizacja: Elbląg
Witam
Ponoć Bartek znany z forum ma trochę wolnego czasu...
napisz do niego priv pomimo rozmiarów firmy Kimla sądzę że jest konkurencyjny jeśli chodzi o kasę i sądzę że tak samo dobry jeśli chodzi o jakość usług ba jeszcze nie słyszałem by serwisował swoje urządzenie ...
oprócz niego jest jeszcze kilku magików na forum którzy dorównują tej słynnej Polskiej firmie ...
Ja tam nigdy nie pukam 2 razy zlewka to zlewka
Pozdrawiam
Ponoć Bartek znany z forum ma trochę wolnego czasu...
napisz do niego priv pomimo rozmiarów firmy Kimla sądzę że jest konkurencyjny jeśli chodzi o kasę i sądzę że tak samo dobry jeśli chodzi o jakość usług ba jeszcze nie słyszałem by serwisował swoje urządzenie ...
oprócz niego jest jeszcze kilku magików na forum którzy dorównują tej słynnej Polskiej firmie ...
Ja tam nigdy nie pukam 2 razy zlewka to zlewka
Pozdrawiam
Jeśli broń zabija ludzi , to długopisy robią błędy ortograficzne ...
-
- Posty w temacie: 1
Szanowny Kolego,
Znalazłem kolegi mail w spamie i już dostał kolega odpowiedź.
Niestety wiele serwerów pocztowych filtruje pocztę ze spamu na podstawie Black list, które zawierają listę adresów IP z których najczęściej wychodzi spam.
Niestety często z publicznych kont takich jak o2 korzystają też spamerzy i jeśli niedawno poszło od nich więcej spamu automaty obniżają im poziom zaufania co skutkuje tym, że w zależności od reguł filtracji spamu w organizacjach często posty z takich serwerów nie docierają do celu. Sugeruje pomyśleć o własnej domenie i zaufanym dostawcy hostingu.
Znalazłem kolegi mail w spamie i już dostał kolega odpowiedź.
Niestety wiele serwerów pocztowych filtruje pocztę ze spamu na podstawie Black list, które zawierają listę adresów IP z których najczęściej wychodzi spam.
Niestety często z publicznych kont takich jak o2 korzystają też spamerzy i jeśli niedawno poszło od nich więcej spamu automaty obniżają im poziom zaufania co skutkuje tym, że w zależności od reguł filtracji spamu w organizacjach często posty z takich serwerów nie docierają do celu. Sugeruje pomyśleć o własnej domenie i zaufanym dostawcy hostingu.
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 2
- Posty: 6106
- Rejestracja: 29 kwie 2009, 10:11
- Lokalizacja: Kraków / Jaworzno / Kopanka
Kazdy kij ma dwa konce (poza proca).Zanixi pisze:Kimla, 4 konto? Żarty se robisz?
Z tym postem to chyba też raczysz żartować, potencjalny klient do Ciebie pisze, to się powinno ładnie przeprosić za brak odpowiedzi a nie zrzucać winę gdzie popadnie. Nie łaska raz/dwa razy w tygodniu przejrzeć spam? Jak nie łaska to po cholerę się oferujesz?
Jak ktos ma konto mailowe u g0wnianego uslugodawcy to powinien
miec _do_siebie_ pretensje gdy e-mail nie dociera do adresata.
Jak komu zalezy to po braku odpowiedzi na e-mail chwyta za sluchawke
i dzwoni. A jak nie zalezy to nie zawraca d0py na forum...
q
[ Dodano: 2013-11-30, 17:51 ]
Brutalfus23 pisze:Witam
Ponoć Bartek znany z forum ma trochę wolnego czasu...
napisz do niego priv pomimo rozmiarów firmy Kimla sądzę że jest konkurencyjny jeśli chodzi o kasę i sądzę że tak samo dobry jeśli chodzi o jakość usług ba jeszcze nie słyszałem by serwisował swoje urządzenie ...
q