Jakie sterowniki podpasują do Silników krokowych

Maszyny ze stali, aluminium, odlewów itp.
Tu możesz również przedstawić się i opisać swoją maszynę

Autor tematu
arekcnc3
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Posty w temacie: 3
Posty: 13
Rejestracja: 07 lut 2013, 19:39
Lokalizacja: Brzegi

Jakie sterowniki podpasują do Silników krokowych

#1

Post napisał: arekcnc3 » 27 lut 2013, 21:24

Witam posiadam dwa silniki na Osie X i Y ,są to silniki krokowe firmy MAE o oznaczeniu HY 200 3437, mają moc 4,6Nm, prąd 6,6A, średnica fi 86, dł. 94, fi oś 9,5, silniki bipolar.Mam problem z dopasowaniem odpowiednich sterowników ponieważ jestem zielony w tych sprawach, będę wdzięczny za Pomocne Uwagi, Pozdrawiam Arek

Obrazek



Tagi:


rickenCNC
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Posty w temacie: 1
Posty: 12
Rejestracja: 20 lis 2012, 20:52
Lokalizacja: Łódź

#2

Post napisał: rickenCNC » 27 lut 2013, 21:37

Pisz napriv pomogę w dopasowaniu sterowników.


Skrzydlaty
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 1
Posty: 613
Rejestracja: 22 lis 2006, 15:41
Lokalizacja: Bochnia/Kraków

#3

Post napisał: Skrzydlaty » 28 lut 2013, 16:20

Może tak na forum? Po to jest forum żeby inni korzystali...


Zbych07
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 2
Posty: 1479
Rejestracja: 21 cze 2006, 23:26
Lokalizacja: Pruszków

#4

Post napisał: Zbych07 » 28 lut 2013, 16:51

Skrzydlaty pisze:Może tak na forum? Po to jest forum żeby inni korzystali...
Tak powinno być ale wystarczy przeczytać posty "forumowicza" ( a jest ich malutko ) żeby zrozumieć,
że jego celem nie jest dzielenie się wiedzą na forum tylko ... własny biznes. :???:
Mamy albo "pisz na pw to pomogę" - czytaj sprzedam, albo "polecam taką maszynkę" i ... tu link do maszynek które akurat "forumowicz" sprzedaje. :???: .
Czyli kolejny przykład -> Forumowiczów i regulamin Forum mam w d.... :twisted:


Autor tematu