Witam posiadam tue 35 gdzie kupie do niej stycznik

Dyskusje dotyczące toczenia, remontów, modernizacji, narzędzi. Tokarki konwencjonalne.

Autor tematu
pekacz1
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 4
Rejestracja: 11 sie 2009, 22:23
Lokalizacja: skwierzyna

Witam posiadam tue 35 gdzie kupie do niej stycznik

#1

Post napisał: pekacz1 » 11 sie 2009, 23:02

Kupiłem tokarke tue 35 dł łoża 1400mm, jej stan jest w miare dobry lecz posiada jeden feler a mianowicie brak stycznika uruczamiajacego silnik, włącznik jest dzwigniowy przy suporcie, dzwignia oraz drazek jest, obecnie silnik podłączony jest na krutko, wszystko byłoby ok gdyby zepsuty stycznik został lecz został wymontowany dlatego dzisiaj nie wiem jak on wyglądał.
CZy istnieje mozliwosc zastąpienia go jakimś przełącznikiem, silnik powinien posiadaj obroty prawe ilewe, nie jestem elektrykiem tak wiec nic osobiscie nie wymyśle w tej sprawie.
Moge podesłac fotki, proszę o pomoc w tej sprawie.



Tagi:

Awatar użytkownika

BYDGOST
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 2
Posty: 4264
Rejestracja: 28 wrz 2007, 09:32
Lokalizacja: Bydgoszcz

#2

Post napisał: BYDGOST » 11 sie 2009, 23:23