|
Fanuc Manual Guide proszę o opinie fachowców |
| Autor |
Wiadomość |
stal-com
Czytelnik forum poziom 2

|
Wysłany: 2008-01-07, 23:12 Fanuc Manual Guide proszę o opinie fachowców
|
|
|
| Co to takiego jest Manual guide? Jestem nowicjuszem w temacie CNC i planuje kupic do swojego warsztatu tokarke CNC ze sterowaniem Fanuc Oi-Mate z dodatkową nakładką Manual Guide Oi i kompletnie nie mam pojęcia co to jest podpowiedzcie proszę |
|
|
|
 |
Piotrjub
Specjalista poziom 3

Pomógł: 35 razy Dołączył: 11 Kwi 2005 Posty: 1142 Skąd: Gdansk
|
Wysłany: 2008-01-08, 01:35
|
|
|
Sam zamówiłem również tokarkę cnc ze sterowaniem FANUC Oi-TC monitor 10.4 LCD ze wspomaganiem graficznym i Manual Guide , z data serwerem.
Różne osoby wspominają ze Manual Guide jest najbardziej przydatne właśnie w tokarce.
Mamy pełną wersje mastercam-a (wersja dla tokarki jest tam również) i raczej będziemy z tego korzystać. Jutro zobaczę czy instrukcja Manual Guide dla tokarki jest inna ta załączona w pliku była do Oi-MC .
Manual_Guide_Oi-TC.pdf
|
Pobierz Plik ściągnięto 362 raz(y) 3,31 MB |
Manual_Guide.pdf
|
Pobierz Plik ściągnięto 326 raz(y) 7,58 MB |
|
|
|
|
 |
turner
Czytelnik forum poziom 3

|
Wysłany: 2008-02-03, 14:47
|
|
|
| Piotrjub napisał/a: | Sam zamówiłem również tokarkę cnc ze sterowaniem FANUC Oi-TC monitor 10.4 LCD ze wspomaganiem graficznym i Manual Guide , z data serwerem.
Różne osoby wspominają ze Manual Guide jest najbardziej przydatne właśnie w tokarce.
Mamy pełną wersje mastercam-a (wersja dla tokarki jest tam również) i raczej będziemy z tego korzystać. Jutro zobaczę czy instrukcja Manual Guide dla tokarki jest inna ta załączona w pliku była do Oi-MC . |
Manual guide jest to program na pc, który pozwala nam w wirtualny sposób przeprowadzac obróbkę. Innymi słowy jest to symulacja obróbki na pc! Odnośnie 0i-tc: bardzo fajny sterownik, osobiście pracuję na tej wersji, tylko monitor mam 7'' monochram.Cykle są trochę ubogie.Proponuje programowac z "palucha" |
|
|
|
 |
jjanusz