MASTERCAM X4 - materiały do nauki


Autor tematu
SACZI
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 3
Posty: 370
Rejestracja: 07 sie 2005, 11:06
Lokalizacja: z tego ?wiata

MASTERCAM X4 - materiały do nauki

#1

Post napisał: SACZI » 12 lip 2009, 15:24

Witam
Potrzebuję materiałów do nauki MCAM, głownie do modelowania powierzchniowego i tworzenia obróbki (frezowanie w 3 i 5 osiach).
Jestem początkujący w tym sofcie, a potrzebuję w jak najkrótszym czasie dojść do w miarę przyzwoitego poziomu.
Do tej pory przerobiłem wszystkie materiały ze strony http://www.mastercam.pl/, ale to jedynie podstawy podstaw.

Zastanawiam się nad zakupem jednej z książek:
http://www.mastercam.pl/?mod=2&id=24
niestety, nie wiem na która się zdecydować - może ktoś zna te wydawnictwa i może coś polecić?

Proszę również o jakieś materiały edukacyjne, najlepiej w postaci tutoriali, które wyjaśniają krok po kroku dane zagadnienie.



Tagi:

Awatar użytkownika

kostner
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 2
Posty: 1290
Rejestracja: 13 gru 2005, 04:41
Lokalizacja: Haan / Niemcy

#2

Post napisał: kostner » 12 lip 2009, 17:15

Czesc mam ksiazki do X2. Wszystko jest wyjasnione na przykladach krok po kroku. Czyli podaja w to okno wpisz tyle tu wybierz to tam wpisz sramto ale nie ma ani w ksiazce ani tutorialach informacji CO OZNACZA DANE OKIENKO !! I tego niestety trzeba sie domyslac co moim zdaniem wszelkie tutoriale i instrukcje czyni malo przydatnymi. Bo co mi z tego ze jestem w stanie w programie powtorzyc krok po kroku to co jest prezentowane w tutorialu jak nie rozumiem co robie.
Jeżeli prąd nas nie zabije to nas napewno nie wzmocni :(


Autor tematu
SACZI
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 3
Posty: 370
Rejestracja: 07 sie 2005, 11:06
Lokalizacja: z tego ?wiata

#3

Post napisał: SACZI » 12 lip 2009, 18:17