Fagor 8055

Dyskusje na temat innych obrabiarek i systemów sterowania stosowanych w maszynach przemysłowych

Autor tematu
sonicblack
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 2
Posty: 117
Rejestracja: 03 lip 2008, 18:32
Lokalizacja: Polska

Fagor 8055

#1

Post napisał: sonicblack » 03 lip 2008, 18:48

Witam jestem początkujący w tym temacie i zajmuje się obsługą centrum obróbczego Golden Goal firmy włoskiej ..... Enginiering. System sterowania to chyba Fagor 8055M i tu moje pytanie posiadacie może jakieś informacje konkretne na temat tej maszyny co ona potrafi i w jaki sposób, bo firmowa instrukcja jest mało przydatna chociaż jest po polsku, jakieś informacje na temat programu w którym się tworzy projekty do tej maszyny itp. A może jakieś symulatory żeby ja poznać bliżej. Byłbym bardzo wdzięczny chociażby za małą pomoc.



Tagi:

Awatar użytkownika

easy2002
Moderator
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 1
Posty: 1998
Rejestracja: 27 lis 2004, 19:40
Lokalizacja: Gniew
Kontakt:

#2

Post napisał: easy2002 » 04 lip 2008, 07:53

Witam
Oto dokumenty
http://www.fagorautomation.com/_bin/des ... &id_item=8
a swoją drogą ja chętnie zobaczyłbym instrukcję te które posiada kolega :wink:
... z poważaniem ....pozdrawiam --- Doceń to że, poświęciłem Ci trochę czasu !!! wciśnij "pomógł" to nic nie kosztuje ;-) ---
Moja pierwsza i druga maszynka a trzecia w fazie testu http://www.cnc.info.pl/viewtopic.php?t=2281


Autor tematu
sonicblack
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 2
Posty: 117
Rejestracja: 03 lip 2008, 18:32
Lokalizacja: Polska

Fagor 8055

#3

Post napisał: sonicblack » 04 lip 2008, 21:23