POMOCY-budowa robota


Autor tematu
pawel922
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 3
Posty: 3
Rejestracja: 13 kwie 2013, 12:55
Lokalizacja: Gliwice

POMOCY-budowa robota

#1

Post napisał: pawel922 » 13 kwie 2013, 13:01

Witam
Jestem studentem 4 sem mechatroniki. Mam do zrealizowania projekt. Musimy zrobić robota o 3 ogniwach i okreslonych kątach obrotu( jak na obrazku).
Szukam na forum pomocy przy jego budowie.
Jakich powinienem użyć silniczków? Czy powinny to być serwa, czy mogą być takie zwykłe np. z jakiś autek na sterowanie, CD-Rom-a itp
Jak powinno wygladac sterowanie tego ? czy konieczne jest zakup kontrolera?
Jak zbudować prosty program do jego obsługi?

Chciałbym żeby koszt jego budowy nie przekraczał 50 zł. Mam dostęp do wielu części, które mogą posłużyć do jego konstrukcji.



Obrazek

Obrazek



Tagi:

Awatar użytkownika

tanifon
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 2
Posty: 631
Rejestracja: 22 lis 2008, 13:59
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:

#2

Post napisał: tanifon » 13 kwie 2013, 15:27

" Chciałbym żeby koszt jego budowy nie przekraczał 50 zł. "


Ja chce to zobaczyć .. !
Skaner 3D, gigantyczne rzeźby, piła motorowa..


diodas1
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 6
Posty: 2788
Rejestracja: 15 sty 2006, 18:34
Lokalizacja: Wrocław

#3

Post napisał: diodas1 » 13 kwie 2013, 18:07