Składanie układu

Rozmowy na temat układów elektronicznych sterowania obrabiarek CNC

Autor tematu
rav107
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 3
Posty: 3
Rejestracja: 21 lis 2013, 11:33
Lokalizacja: Polska

Składanie układu

#1

Post napisał: rav107 » 05 sty 2014, 14:11

Witam
Składam pewne urządzenie i mam zastosowany tam jeden silnik krokowy i osprzęt kupiony w sklepie sponsorującym forum. Prosiłem o połączenie całej elektroniki, jednak ktoś to przeoczył, pewnie przez to, że jest koniec roku, święta... Nie znam się na tym kompletnie, ale z pomocą instrukcji oraz internetu mniej więcej złożyłem to w całość. Niestety we wtorek wyjeżdżam, a całe urządzenie jest gotowe oprócz tego i chciałbym przed wyjazdem zobaczyć jak działa, a sklep mi raczej nie pomoże bo nie pracuje. I tutaj mam wielką prośbę do doświadczonych kolegów na forum: gdyby komuś się chciało i mógłby sprawdzić czy jest to dobrze podłączone i wyjaśnił kilka moich wątpliwości. Dla Was może to być chwilka a ja nigdy nie będę pewny. Za wszelką pomoc będę bardzo wdzięczny. W skład układu wchodzi:
1. http://www.ebmia.pl/soft-start-p-42778.html
2. http://www.ebmia.pl/modul-zasilacza-mz01-p-42779.html
3. http://www.ebmia.pl/transformator-tr120-255v-p-889.html
4. http://www.ebmia.pl/silnik-krokowy-fl57 ... -9112.html
5. http://www.ebmia.pl/sterownik-sskb03-50 ... p-625.html
6. http://www.ebmia.pl/plyta-glowna-sskmb2-p-42777.html
7. http://www.ebmia.pl/lacznik-krancowy-mp01rl-p-1065.html
Zdjęcia jak to obecnie wygląda: https://plus.google.com/photos/11384096 ... 6I-h4vHrcw
1. Czy ma znaczenie wpięcie przewodów w L i N w softstart od kabla do gniazda sieci 230V? Z tego co wyczytałem to nie, ale wolę się upewnić. Czy cały układ nie powinien być uziemiony?
2. Czy transformator zewnętrzny jest dobrze podpięty? Sprawia mi on najwięcej problemów. Co zrobić z przewodami biały/biały od termowyłącznika? Zostawić niewpięte i zaizolować?