pomoc potrzebna - polaczenie kontrolera ze sterownikiem

Rozmowy na temat układów elektronicznych sterowania obrabiarek CNC

Autor tematu
arturro1981
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 1
Rejestracja: 25 lut 2014, 19:53
Lokalizacja: witney

pomoc potrzebna - polaczenie kontrolera ze sterownikiem

#1

Post napisał: arturro1981 » 20 mar 2014, 00:27

Witam wszystkich, jestem calkowitym nowicjuszem w temacie budowy maszyn CNC, ale podjalem decyzje ze mimo wszystko sprubuje, wkoncu kazdy kiedys zaczynal z wiekszym czy mniejszym doswiadczeniem. Niestety z elektronika za wiele do czynienia nie mialem, i tu pojawil sie problem, i potrzebuje pomocy bardziej zaawansowanych urzytkownikow tego forum...
Posiadam kontroler 5cio osiowy jak ponizej: kontroler 5cio osiowy - ebay
Obrazek
Obrazek

oraz zestaw sterownikow, silnikow i zasilaczy: zestaw silnikow i sterownikow CNC
Obrazek

Jak widac na zdjeciu podlaczylem silnik krokowy oraz zasilanie do sterownika, niestety nie chce spalic zadnego elementu, wiec prosze o pomoc - w jaki sposob podlaczyc sterownik do kontrolera, w miare mozliwosci jak najprostszym jezykiem pisanym (np: pul- do XN, dir+ to XD itp)
rowniez jesli moglibyscie doradzic co do kwestii ustawien Pulse/Rev pod silnik nema34 jak w linku powyzej zdjecia, bylbym ogromnie wdzieczny...
Z gory ogromne podziekowania za wszelkie pomocne informacje ktore ulatwia mi zycie podczas dalszej zabawy z wyzej wymienionymi elementami.



Tagi:


etet100
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 1
Posty: 569
Rejestracja: 24 lut 2008, 12:40
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

#2

Post napisał: etet100 » 20 mar 2014, 10:45

"Spróbować nic nie kosztuje" - powiedział kupując zabawek za 500 funtów.

Moim zdaniem ten "breakout board" do sterownika w ten sposób: