Prasy hydrauliczne. Jestem nowy w temacie chciałbym

Prasy, gilotyny, krawędziówki, tłoczniki i wykrojniki, etc...

Autor tematu
lucaszz
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 3
Rejestracja: 24 lut 2007, 00:05
Lokalizacja: ziel gora

Prasy hydrauliczne. Jestem nowy w temacie chciałbym

#1

Post napisał: lucaszz » 24 lut 2007, 00:17

Witam, na wstępie chciałem napisać że jestem nowy i ogólnie nie mam większego pojęcia o maszynach CNC i prasach. Moje hobby to motoryzacja. Chciałbym się dowiedzieć czy gdybym kupił/zrobił prasę na siłownik hydrauliczny 10-20T i miał/zrobił odpowiednie kształtki/formy to czy byłbym w stanie zrobić jakieś w miare estetyczne elementy np. wloty, owiewki, małe kołpaki np. z własnym imionem, elementy wydechu etc etc etc. Chodzi mi czy tego typu narzędzia dla śmiertelników są wstanie dac zadowalający efekt. Czy powierzchnia wyprasowana jest gładka, czy zawsze lekko pomarszczona, z żeberkami, nierówna.

Jak widzicie jestem absolutnie zielony w tym temacie znacie może jakąś dobrą litereturę na temat pras hydraulicznych? Lub inne źródła informacji na ten temat? Jakimi metodami robi się kształtki/formy dla pras?

Pozdrawiam i prosze o wyrozumiałość.



Tagi:


diodas1
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 2788
Rejestracja: 15 sty 2006, 18:34
Lokalizacja: Wrocław

#2

Post napisał: diodas1 » 24 lut 2007, 01:30