Rysunek Techniczny

Dyskusje dotyczące spraw związanych z rysunkiem technicznym

Autor tematu
HaWuŚ
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Posty w temacie: 5
Posty: 14
Rejestracja: 21 sty 2010, 11:58
Lokalizacja: Chorzów-KLIMZOVWIEC

Rysunek Techniczny

#1

Post napisał: HaWuŚ » 31 lip 2010, 12:00

Witam serdecznie mam życiowy problem w którym prosiłbym o pomoc.A wiec chciałbym nauczyć się czytać rysunek techniczny bo wiem że w pracy jako operator cnc jest to potrzebne.I moja prośba jest taka skąd wziąć jakieś rysunki i czy polecilibyście mi jakaś książkę związana z rysunkiem technicznym gdzie jest to opisane proszę was o pomoc bo jestem w tym laikiem.



Tagi:


vv3k70r
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 7
Posty: 420
Rejestracja: 01 lip 2007, 17:52
Lokalizacja: trelleborg

#2

Post napisał: vv3k70r » 31 lip 2010, 12:25

Na poczatek Lego Technic.
Nie robie sobie jaj, naprawde sa dobre zeby nauczyc sie wyobrazni przestrzennej w montazu.

Posciagaj sobie z ich stron building guid'y i obejrzyj.

Pozniej wez troche detali z warsztatu i w domu je zwymiaruj i zrob rysunki, idz do majstra zeby Ci powiedzial co jest zle.

I tak do bolu. Tak tu ucza i maja calkiem przyzwoite efekty.

W pracy itak szybko zauwazysz ze klienci przysylaja nie rysunki, a niechlujne szkice pelnbe poprawianych poprawek i trzeba sie nasleczec, zeby przerobic to na cos do pracy.

Glownie sprowadza sie nauka do tego, zeby rysowac i wymiarowac przedmioty, ktore widzisz. Opisac luki, ugiecia, nauczysz sie przy tym tolerancji, odchylen.


Zabierz synowi koparke-narysuj lyche. Tak sie to robi. Na poczatek. Przy okazji oswoisz sie z narzedziamipomiarowymi.
bumeluję


Autor tematu
HaWuŚ
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Posty w temacie: 5
Posty: 14
Rejestracja: 21 sty 2010, 11:58
Lokalizacja: Chorzów-KLIMZOVWIEC

#3

Post napisał: HaWuŚ » 31 lip 2010, 12:48