problem z wycięciem wnętrza litery - akryl

ArtCAM, ArtCAM Express, ArtCAM Insignia, ArtCAM Pro

Autor tematu
pikaska
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 2
Rejestracja: 19 mar 2014, 16:47
Lokalizacja: Manchester
Kontakt:

problem z wycięciem wnętrza litery - akryl

#1

Post napisał: pikaska » 03 kwie 2014, 15:39

Witam, od razu zaznaczę, że w ArtCam nigdy wcześniej nie pracowałam, wszystko co robię do wycięcia najpierw powstaje w Corelu jako obiekty, potem eksport do AI i otwieram w ArtCamiex niestety to działało i udało mi się zrobić wcześniej kilka rzeczy, a teraz po zmianie komputera jestem zielona, gdzie co ustawić i kiedy na próbę chciałam dziś wyciąć literę b w akrylu, w jej wnętrzu pojawia się ząbek. Bardzo rzadko cokolwiek muszę robić w tym programie, wiec będę wdzięczna za uwagi/pomoc.


Tak mam na razie w ustawieniach (foto)
Załączniki
IMAG1315_1.jpg


Pikaska.eu

Tagi:


sam
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 2
Posty: 104
Rejestracja: 07 cze 2007, 08:47
Lokalizacja: Polska

#2

Post napisał: sam » 04 kwie 2014, 20:02

Przypadkiem przesunięty węzeł w Corelu - to pierwsze co mi przyszło do głowy (dokładnie sprawdź rysunek wyjściowy), ale przydało by się więcej informacji - jaka technika wycinania, jaka skala (jak duży jest ten ząbek) - może to być coś dało.
Na pewno jest ci ten ArtCam potrzebny? Co w nim robisz? Droga: Corel -> Illustrator -> ArtCam, wydaje mi się dość dziwna, przecież w AI zrobisz to samo co w Corelu.


lajosz
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 2
Posty: 1614
Rejestracja: 13 sty 2009, 20:33
Lokalizacja: Ziębice

Re: problem z wycięciem wnętrza litery - akryl

#3

Post napisał: lajosz » 04 kwie 2014, 20:34