Witam
Chcialbym zamodelowac cos takiego:
Chodzi mi o pokrycie 'wybrzuszen' tymi trapezami? Wybrzyszenia umniem w artcamie zrobic, ale nie wiem jak zrobic aby pokryly sie takimi trapezikami?
Ma to byc forma do lampy.
Jak zamodelowac takie cos?
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 331
- Rejestracja: 20 sty 2007, 12:27
- Lokalizacja: Leszno
- Kontakt:
Metoda nr 1 to teksturowanie, ale należy najpierw stworzyć kształt tekstury i zapisać go jako releif.
Metoda nr 2:
1. Tworzymy ksztalt wybrzuszenia
2. Tworzymy kształt (wektor) tekstury
3. Tworzymy kopię blokową wektora tekstury z odleglosciami 0 w X i 0 w Y
4. Używamy narzędzia Vector Clipping (Spinania wektorów) do stworzenia granic odejmowania tekstury.
5. Zaznaczamy wszystkie wektorki, nadajemy kształt półokrągły z kątem około 5- 10 stopni i klikamy odejmij
6. Koniec
Pozdr
Adam
Niestety nie mogę załączyć pliku jpg z instrukcją, jeżeli chcesz zgłoś się na priva
Metoda nr 2:
1. Tworzymy ksztalt wybrzuszenia
2. Tworzymy kształt (wektor) tekstury
3. Tworzymy kopię blokową wektora tekstury z odleglosciami 0 w X i 0 w Y
4. Używamy narzędzia Vector Clipping (Spinania wektorów) do stworzenia granic odejmowania tekstury.
5. Zaznaczamy wszystkie wektorki, nadajemy kształt półokrągły z kątem około 5- 10 stopni i klikamy odejmij
6. Koniec
Pozdr
Adam
Niestety nie mogę załączyć pliku jpg z instrukcją, jeżeli chcesz zgłoś się na priva