Strona Główna
CNC FORUM - cnc.info.pl
Amatorskie maszyny CNC
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
CNC FORUM - cnc.info.pl Strona Główna » Tagi » zlece
Tematy oznaczone jako zlece
Tytuł / treść wątku  Wyświetleń  Odpowiedzi 

Zlecę wykonanie frezowania liter w kamieniu ok. 1000 szt.


Zlecę wykonanie wyfrezowania liter na płytach z piaskowca szydłowieckiego (zbity jednorodny kamień) gł do 0,5 cm, wys. liter 2 do 4 cm, ok 1000 szt. Najchętniej z województ lubelskiego lub mazowieckiego. Propozycja rozwojowa. Proszę o kontakt na emalię: a.ostasz@wp.pl Pozdrawiam Arek
14485 2

Zlecę frezowanie aluminium


Witam, poszukuję firmy, która zamieni to: W to: Potrzebuję 5 szt. Wytoczony materiał mam. Waga ok 20kg, wymiary: 18x18x8 cali. Projekt mam gotowy. Z góry dzięki za pomoc. PZDR Tomek
13954 31

POMOCY ciecie laserem zlece 450 szt detali


Witam szukam kogoś kto mógłby mi wykonac odpłatnie ma sie rozumiec detale z blachy kwasoodpornej 0,5 lub 0,6 mm w ilosci 450 szt. nie wiem czemu ale wysyłajac do ponad 10 firm zapytanie ofertowe nie dostałem żadnej odpowiedzi czyzby to były za male ilości??? Pomocy ,,, detale jak na rysunku myslałem nad fototrawieniem wiele o tym czytałem ale zanim dojde do wprawy w tym temacie tak by trawienie obustronne w mosiadzu 0,5-0,6 mm było satysfakcjonujace to torche czasu minie a i blachy tez na złom pujdzie na próbach bardzo prosze o pomoc
10237 10

Zlece wykonanie plotera tablicowego


Chetnie zlece wykonanie plotera tnacego do kartonow, tektur falistych orac tworzyw sztucznych do gr 1 mm - tablicowego z funkcja noza bigujacego formatu B2 50x70 cm - w calosci wraz z oprogramowaniem sterujacym. Zalezy mi na prostej a dobrze dzialajacej konstrukcji wykonanej rzemieslniczo z wykorzystaniem np: elementow gotowych. Nie znam sie na maszynach CNC. Potrzebuje po prostu by ktos na moje zlecenie wykonal ploter. Nie wiem, czy jest to mozliwe. Prosze o kontakt w tej sprawie : epoka@punkt.pl; tel. 0506 342 750
8800 6

Pilnie Zlecę przeprowadzenie szkolenia CATIA


Witam zlecę przeprowadzenie szkolenia z CATIA podstawy
Umowa zlecenie
Wiecej info na email biuro@cadperfekt.pl
tel 602 334 702
8797 0

Zlece frezowanie CNC elementów z ceownika mosiężnego 7 x 10


Zlecę wykonanie elementów z dostarczonego materiału wyjściowego: ceownik mosiężny o 7,0 x 10,0 mm. Szczegóły na zał. rysunku. Ilość elementów: 20 szt pierwszej serii, później kolejne w odstępach ok. 10 miesięcy. Mogę zapłacić za to dobrą cenę, zależy mi na solidnym wykonawcy.
Email: alfapiotr@poczta.onet.pl
Tel. 888122166
8119 3

Zlecę przeszkolenie z modułu IMG (podstawiowe rzeczy)


Witam,
oferuje dobrą cenę w zamian za korepetycje dotyczące modułu Imagine and Shape.
Powiem tak, mam do wykonania projekt, który chciałbym wykonać sam, lecz przy pomocy i wsparciu korepetytora.
Miejscowość spotkania Trójmiasto może być PG.
Zainteresowane osoby proszę o kontakt ma PW.
pozdrawiam
8101 0

zlecę wykonanie kamienia do giętarki


Poszukuję człowieka który jest w stanie wykonać kamień do giętarki ze stali o dużej wytrzymałości. Giętarka posłuży do wygięcia elementów spiralnych z drutu gładkiego fi10
7261 3

WYNAJMĘ ALBO ZLECĘ WYKONANIE MODELU WIEŻY EIFFLA - WARSZAWA


Na potrzeby imprezy w eleganckim warszawskim klubie wynajmę albo zlecę wykonanie modelu Wieży Eiffla. Między 1.5 metra - 3 metry wysokości. PILNE! TYLKO WARSZAWA I NAJBLIŻSZE OKOLICE! Kontakt: hiugo@o2.pl
7012 23

kupię lub zlecę wykonanie wycinarki do styropianu


Witam Jak w temacie , poszukuję wycinarki do styropianu . Jestem modelarzem, potrzebuję wycinać skrzydła i kadłuby modeli . Jako ,że nie posiadam doświadczenia w budowie maszyn , najchętniej kupię lub zlecę wykonanie takiej maszyny. :cool:
6139 10

Ploterek wykonany z plexi - zlęcę cięcie laserem plexi 10mm


Witam, przedstawiam poniżej maszynkę którą wykonam na pracę dyplomową. Całość będzie wykonana z pleksi 10mm. Konstrukcja będzie całkowicie skręcana, elementy wycięte laserem (zależy mi na ładnej powierzchni krawędzi). Polo robocze X300 Y420 Z100. Pewne obawy na pierwszy rzut oka mogą wzbudzać dwie rzeczy: 1. Obsada łożysk jest wykonana z pleksi - ponieważ będzie to służyło na uczelni bardziej jako działający model dydaktyczny, ewentualnie jakieś proste grawerowanie czy frezowanie w drewnie, wydaje mi się, że wystarczą takie obudowy. Zależało mi, żeby było wszystko w maszynie ładnie widać, wszystkie napędy, dlatego zdecydowałem się wykonać maszynkę z bezbarwnej pleksi. Nie wykluczone, że może i odrazu zrobię aluminiowe, bo w sumie obudowy łożysk liniowych i nakrętek także wykonam z aluminium. 2. Nie podparte wałki - zważywszy na to że maszyna będzie skręcana z płyt pleksi, a jak wiadomo płyty te do najprostszych nie należą ciężko by mi było ustawić wałki równolegle oraz by nie ...
6115 7

Zlece wykonanie tego projektu prosze sie przyjrzeć


Szukam firmy/osoby z Frezarką 5 Axis CNC ktora wykona model wanny!!! KONCEPCYJNEJ WANNY!!! wanno prysznic dokladnie ! Model ze styropianu- styroduru ( tu moge sie mylic wiec prosze o korekte) wymiary modelu to 165 długość / wysokosc 207 / szer. 110..zainteresowanym wysylam wizualizacje oraz wymiary calkowite!!! Jest to moja praca dyplomowa wiec przy okazji reklama dla firmy!!! czekam na propozycje! serdecznie pozdrawiam wszytstkich Miłośnikow CNC. [ Dodano: 2010-11-20, 15:49 ] http://hypeboat.pl/photos/gallery/cnc/12.jpg Taka charakterystyka wykonania modelu!!! Prosze o wyrozumiałośc dopiero utworzyłem konto więc popełniłem juz pomyłkę - dwa ray wklejone zdjecia - pozdrawiam
5908 11

Zlece wykonanie projektu Pilne


Witam poszukuję osoby która wykona Mi projekt technologiczny wałka w programie Edgecame. Posiadam rysunek (foto) finalne z książki Kurmaza i na podstawie owego zdjęcia należy wykonać proces technologiczny zaczynając od półfabrykatu lub odlewu. owy proces ma być dla obrabiarek CNC wysokie obroty. Pomocy
5884 2

zlecę wykonanie elementów z metalu


Poszukuję małej firmy która była by w stanie wykonać poniższe elementy długość 30 cm wys 4 do 6 cm. Różne wzory po ok 30 szt Ładnie i estetycznie wykończone ( wykończenie i materiał do uzgodnienia w grę wchodzi , chromowanie, malowanie proszkowe, cynkowanie lub inne) mail: grze1980@tlen.pl
5557 8

Zlecę wykonanie projektu maszyny nawijającej nici w CAD.


Witam zlecę narysowanie projektu maszyny do nawijania dwóch,rodzajów nici w autocad. Maszyna ma mieć dwie szpule,z których nici będą nawijane na 1 szpulę. Przy szpuli na którą nici będą nawijane,muszą być dwa ramiona,które będą podawać nici. Nawijane nici muszą być równo układane,na szpuli,oraz dobrze dociśnięte. I tak albo będą pracować ramiona,na szynach,lub sama 3 szpula będzie ruchoma góra dół,w podobny sposób w jaki pracuje kołowrotek,lub jakaś inna ideologia,z waszej strony.Rysunek ma posłużyć jako projekt do wykonania urządzenia. tel kom : 502 396 882. Pozdrawiam
5515 0

Wykonanie otworu w walku - aluminium - ew zlece wykonanie


Witam Poszukuje metody wykonia otworu fi 25 H7 w walku fi 40 o dlugosci 120 mm ( dlugosc calkowita walka to 150 mm ) - nieprzelotowy - problemem ktorego nie moge przejsc jest jakosc powierzchni w otworze - nie moze miec ona zadnych rys , zaciagniec ani wiekszych sladow narzedzia bo w srodku bedzie pracowal tlok z uszczelkami . Jesli ktos mialby jakies propozycje bylbym wdzieczny ps Jesli ktos mialby taka mozliwosc prosze o pw w celu zlecenia wykonania takich elementow
5416 15

zlece napisanie postprocesora


potrzebny post na frezarke 3 osiowa jesli ktos bylby wstanie mi go napisac to bylo by swietnie... zainteresowanych zapraszam piszcie na PW ustalimy szczegoly ( cene i reszte parametrow)
5230 13

Autocad - zlece napisanie skryptu


Witam Mam potrzebe posiadania pewnego skryptu. Niestety sam nie umiem go wykonac wiec chetnie zlece go komus kto sie na tym zna. Oczywiscie zaplace :) Produkuje uszczelki i chce aby skrypt robil takie kroki: 1. pytanie czy uszczelka (wszystkie sa okragle) ma otwory czy nie 2. pytanie o srednice zewn a potem wewnetrzna 3. jesli otwory sa to ile, na jakiej srednicy podzialowej i jaka maja srednice 4. jaka ilosc dobrze byloby aby zapamietywal najpierw te dane bo jesli kojejna uszczelka wchodzi 'w srodek' to chcialbym aby od razu ja tam dopasowywal. Idealem byloby gdyby jeszcze przy np. wiekszej liczbie uszczelek malych niz duzych, wpisywal male do duzych tyle ile ma byc duzych a reszte malych osobno a nastepnie wszystko rysowal (nesting przeprowadze juz kolejnym programem wiec chodzi tylko o samo rysowanie). Czy jest to wogole do zrobienia? Jesli tak to czy ktos by sie tego podjal? Pozdrawiam k.
4651 8

zlece wykonanie


Witam. Niestety nie mam dostępu do tokarki, a potrzebuje wykonać w stalowej płycie 10 otworów o wzorze półkuli (jedna półkula ma średnice 5cm), czyli głębokośc cięcia będzie wynosić 2,5. Ile by kosztowało wykonanie takiej płyty, i ewentualnie kto by się tego podjął. Mile widziane oferty z dolnegośląska, okolic leszna i poznania. Pozdrawiam i prosze o wyrozumiałosc gdyz to mój pierwszy post na tym forum i nie "obcykałem" go jeszcze dobrze (nie jestem pewnien czy temat jest w odpowiednim dziale
4054 4

Zlecę wykonanie projektu


Poszukuje osoby gotowej do podjęcia się wykonania projektu cześci mechanicznej frezarki CNC. Zakres polegałby na stworzeniu koncepcji konstrukcji, wykonaniu stosownych obliczeń oraz przygotowaniu dokumentacji.
3907 3

zlecę wykonanie noży do wertykulatora


Witam, Zlecę noży do wertykulatora. Rysunek oczywiście dostarczę (bez tych ząbków na końcu). Proszę o wstępną informację ile będzie kosztować: 1. komplet 6szt noży wygiętych 2. komplet 12 noży nie wygiętych Material: wersja 1. droższa: Stal Hardox 500 wersja 2. ekonomiczna: tu proszę o propozycję stali taniej ale w miarę twardej
3697 16

Zlece wykonanie zębatki


Dzień dobry. Zlecę wykonanie zębatki (układ dwóch kół zębatych) wymiary orientacyjne: -średni. malego kola: 6,75mm ; ilość zębów 12 -średni. Dużego kola: 9,93mm ; ilość zębów 24 -otwór wewnątrz. : 2,47mm -wys całego układu : 4,48mm -wys dużego kola : 1,78mm Dla zobrazowania,poniżej fotki Czekam na propozycje
3667 5

Zlece frezowanie alu +-0,1mm


zlece frezowanie małych detali. Teraz 4sztuki, jak się sprawdzi to do każdego urządzenia będą 12-16detali co kilka tygodni. Chętni proszę na priv, wyślę rysunki w pdfie i 3D, będę czekał na wyceny. Najdokładniejsze wymiary mają tolerancje +-0,1mm. Faktura lub inny dowód zakupu/zapłaty koniecznie.
3655 4

zlecę frezowanie


Cześć, jest to mój pierwszy post na forum i nie wiem czy w odpowiednim dziale. Poszukuję taniego wykonawcy 2 paneli jak na zdjęciu na terenie Warszawy. Nie wymagam dokładności rzędu setek mm, jak będą trochę odbiegać od rysunku, też będzie OK. Zależy mi na 2 identycznych panelach. Jeśli ktoś chciałby się podjąć takiego wykonania, bądź może polecić jakiegoś przystępnego wykonawcę (terminy nie są ważne) to prosiłbym o informację. Wyceny proszę na PW Z góry dzięki
3655 1

Zlecę wykonanie form do woblerów


Witam wszystkich. Jeśli temat w złym dziale to proszę o przeniesienie. Zlecę wykonanie dwóch form ze stali lub aluminium według modelów wzorcowych do przynęt wędkarskich a dokładniej woblerów. Żadna z form nie przekracza wielkości 150x100x50. W przypadku korzystnej ceny kolejne zamówienia. Jeśli ktoś jest zainteresowany wykonaniem proszę o kontakt na PW wraz z szacunkowym kosztem jednej formy. zdjęcie podglądowe formy
3583 1


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


sponsorem forum jest www.akcesoria.cnc.info.pl
Informacje na witrynie cnc.info.pl są podawane tylko w celach edukacyjnych oraz hobbystycznych. Jedynie użytkownik wysyłający wiadomość lub plik ponosi pełnoprawną odpowiedzialność za ich treść. Jeżeli wynikną z tego konsekwencje prawne, cnc.info.pl może przekazać wszelkie informacje właściwym organom państwowym na temat danego użytkownika oraz pomóc w jego zlokalizowaniu. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych cnc.info.pl nie przekazuje informacji odnośnie użytkowników firmom i osobom prywatnym. Hasła, adresy e-mail oraz numery IP są szyfrowane w bazie danych i jedynie administrator jest w stanie odczytać te informacje. Cnc.info.pl jest przeciwna łamaniu zabezpieczeń oraz łamaniu praw autorskich, jednak niektóre osoby nie przestrzegają naszego regulaminu.
Kontakt z administratorem forum admin@cnc.info.pl
www.akcesoria.cnc.info.plsilniki krokoweŁożyska linioweśruby trapezowe i kulowewww.EBMiA.pl - Elementy Budowy Maszyn i AutomatykiTworzywa sztuczneNarzędzia skrawająceWyposażenie Warsztatów i Narzędziowni